Skocz do zawartości

djkrzychu91

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O djkrzychu91

  • Urodziny 04/20/1991

Osobiste

  • Motocykl
    kawasaki KZ 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    kędzierzyn-koźle

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia djkrzychu91

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam sory że dopiero teraz odpisuje ale czasu nie miałem i w ogóle. A jeśli dam serwisówkę wrzucę na forum pomoże mi ktoś z ustawieniem rozrządu i z ustawieniem gaźników chodzi mi jakie ma być ciśnienie ustawione kg/cm2 lub mmHg??
  2. Witam posiadam silnik do sprzedania z kawasaki kz 750 z roku 83 silnik był w 3 miejscach spawany ponieważ było uszczyrbione. Do silnika dodaje 2 rury wydechowe kolanko cala elektrykę wraz z oświetleniem i przewodami. Zostały regulowane zawory itp. Bez synchronizacji. Motorek normalnie pali chodzi ( odpalałem go jakieś przeszło pół roku aktualnie jest założony w ramie w buggy ale nie był na nim jeźdzony ani w niej nieodpalany. Jedynie co trzeba zrobić to synchronizacja zrobić oraz przyciąć uszczelkę z pokrywy zaworów ponieważ są włożone uszczelki wycięte z gambitu. Motorek normalnie palił i chodził miałem go w ramie i na nim jeździłem. Więcej informacji udzielę na gg 6572031 lub e-mail lub telefonicznie dla bardziej zainteresowanych podam nr telefonu Ps: możliwa zamiana na silnik z crossa o pojemności większej niż 650 (oczywiście z kompletem instalacji rury itp. powyżej 750cmm dopłacę)
  3. Witam posiadam silnik z WFM 175. Chciałbym go wyremontować i żeby powrócił do życia. Silnik ten był w gokarcie. Potrzebował bym schematy sprzegła (ile tarcz sprzegłowych ile tracz metalowych ślizgowych jakieś podkładki itp i kopnik zebatka?? jak zaplon ustawić??
  4. Witam posiadam kawasaki kz 750 silniki sa w innych modelach tez ale wracając do sprawy mam problem z silnikiem jakis czas temu robilem remont dociaranie zaworow nowe uszczelki oleje filtry (powietrza nie mam) uszczelniacze i nowe zawory na 3 cylinder byly krzywe. Problem polega na tym ze jak zapale motor to wchodzi na 6 -7 tys obrotow przed remontem jak mial uszkodzony 3 cylinder i nie mial tego kopa to wchodzil na 4 tys i po 30sekundach ssanie wylaczylem i chodzil. A teraz tak nie ma 6-7tys i jak mu ssanie wyłacze i szybko dodam gazu to zdechnie dodam tylko ze jutro bede rozrzad ustawial bo mam przesuniety o 2 zeby wydechowy o 2 zeby do tylu a ssacy 2 zeby do przodu. Co to moze byc??? dysze sa zapchane byly czyszczone. Glowna dysza nie działa?? prosze o pomoc porady o jaką kolwiek pomoc bede wdzieczny
  5. Czesc poprosilbym o serwisowke do kawasaki Z750GT z roku 1983 na emaila [email protected] lub w poscie podac linka do pobrania
  6. Witam poprosił bym o serwisowke do kawasaki Z750 Gt z roku 1983 interesuje mnie najbardziej (luzy zaworowe na zaworach wymiana paska rozrzadu jakie swiece i ustawianie benzyny i synchronizacja gaźnikow i jakie filtry powietrza stosowac) prosz ena emaila [email protected] lub w poscie podac mi linka za to bed eogromnie wdzieczny z gory dzieki
  7. Witam szukam serwisowki do kawasaki Z750 GT z roku 1983 prosze na emaila [email protected] lub prosz eo podanie linka do takiej serwisowki z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...