_siwy_ Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 Jakbyś mi to z ust wyjął. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 14 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Witam! No to koniec (na razie) tej nierównej walki z gaźnikami :) Silnik pracuje ok., z jednym wyjątkiem. Mianowicie przy schodzeniu z obrotów, przedni gaźnik czasem "kicha". Na przejechane 25 km, zdarzyło się to 3 razy. Nie zależało to od prędkości obrotowej silnika, z jakiej się schodziło.Ktoś wie, co może być tego powodem? Ciekaw jestem, ile wytrzymają klejone membrany. Mam nadzieję, że zanim łatki się odkleją, nowe gaźniki będę już miał. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 19 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 Witam! Donoszę, iż gaźniki dotarły do mnie wczoraj :-)Są w stanie suuuuper! Jeszcze raz stokrotne dzięki Siwy :) Wczoraj je wyczyściłem, dziś zamontuję do moto i okaże się, czy silnik chodzi lepiej. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 20 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 No to zamontowałem nowe gaźniki. Zrobiłem synchronizację i jest wszystko ok.No prawie. Mianowicie na przednim gaźniku, przy otwieraniu przepustnicy, podciśnienie rośnie wolniej, niż na tylnim. Oczywiście po chwili się wyrówna. Myślałem, że to wina zegara, ale podłączyłem do innego i jest to samo. Co może być tego przyczyną? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 Jednyne co mi przychodzi to tylko różnica w ciśnieniu sprężania na garach, a tym samym podciśnienie przy suwie ssania. Sprawsz sprężanie.Spoko do usług... Będzie fajnie jak się gdzieś spikniemy na trasie i pogrzmimy razem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 21 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 Nie no, ciśnienie sprężania będzie miało praktycznie niezauważalny wpływ na podciśnienie w kolektorach.Jeżeli po dodaniu gazu ciśnienie jest różne a później się wyrównuje to sprawa może dotyczyć membran, jedna jest bardziej sztywna, lub kanał doprowadzający podcienienie do membrany może być delikatnie przepchany przez co reakcja na otwarcie gazu będzie wolniejsza i przepustnica sterowana membrana będzie się wolniej podnosiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 21 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 Już jest wszystko ok. :D Podciśnienie na obu gaźnikach rośnie identycznie.Rozebrałem wszystko ponownie i jeszcze raz gaźniki przedmuchałem.Silnik chodzi o niebo lepiej niż na starych gaźnikach. :D Na razie jeździłem trochę po mieście. Jak znajdę w weekend trochę czasu (nauka :buttrock: ) , to zrobię jakąś traskę i sprawdzę, jak się moto sprawuje na dłuższych przelotach. :buttrock: Dzięki serdeczne za wszystkie rady!!Pozdrawiam,D.F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 Miło słyszeć... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.