kudlaty221 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 (edytowane) witam nabyłem niedawno fzr 1000 zapala bez problemu ale jak tylko wyłączę sanie i obroty zejdą poniżej 1000 to pojawia się dziwny stukot który ustaje jak tylko podkręcę manetką i pojawia się gdy tylko obroty zejdą poniżej 1000 czy ktoś spotkał się z takim problemem proszę o pomoc Edytowane 6 Października 2010 przez kudlaty221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekW Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 a ponizej 1000 to nie za malo jak na wolne obroty?? ja mam R1 i na wolnych mam kolo 1700, wiec to po prostu moze za nisko dla twojego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 łancuszek rozrzadu ale jak zawsze to tylko gdybanie jesli wypowiada sie osba ktora robi to z opisu nie ze słyszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 witam nabyłem niedawno fzr 1000 zapala bez problemu ale jak tylko wyłączę sanie i obroty zejdą poniżej 1000 to pojawia się dziwny stukot który ustaje jak tylko podkręcę manetką i pojawia się gdy tylko obroty zejdą poniżej 1000 czy ktoś spotkał się z takim problemem proszę o pomoc Znajdź pod gaźnikami śrubę regulacji wolnych obrotów i podkręć na 1200-1300 obr/min. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichuFzs Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Podepne sie pod temat ... mi w fazerku 600 przy zimnym silniku obroty trzyma na 1000 obr ale jak jest dobrze rozgrzany to nawet ponad 2000obr co czy to wina zle wyregulowanych gaznikow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 tak, najprostsze co można zrobić to ustawić obroty na gorącym silniku na poziomie 1200obr, a na zimnym silniku wspomagać go ssaniem. Jak nadal będą problemy to trzeba wyregulować gaźniki. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.