Skocz do zawartości

Simson Awo 1957 r Brak iskry ?


Szoti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

 

 

Coraz bardziej odczuwam bezcelowosc tej dyskusji.Jesli Cyborg chce to niech zalozy swoj wlasny temat i tam dyskutuje jesli znajdzie sie amator do pyskuwek.

Postaram sie bez zbednych emocji odpowiedziec na watpy Cyborga .Z braku czasu na pierdoly , beda to tylko wazniejsze , bo by mi zycia nie starczylo.

Sprawa bardzo wazna o ktorej wspominano ale jak widze trzeba dokladnie wyjasnic.

Kazdy motocykl opuszczajacy fabryke posiadal oznaczenie Typ/Model.

Dane te byly umieszczane w dokumtacji ktora posiadal kazdy pojazd, na tabliczkach znamionowych na ogol znajdowal sie typ.Nie wiem co chciales pokazac na owej tabliczce ze to Simson Sport 250 ? ?

 

Przeczytaj uwaznie: VEB Fahrzeug-u.Gerätewerk Simson Suhl To jest nazwa Producenta

425S to Typ.

Podczas produkcji Awo zaklad odzyskal nazwe Simson , ktora byla mu zabrana w latach 30 ubieglego wieku.Dlatego widnieje ona na tabliczce poznych Awo 425T i Awo425S.

Pojawil sie na blotniku i na korku wlewu .

Czy wystepujacy napis w Awo425 IFA w nazwie producenta oznacza ze to IFA ?

Jakos nie probujesz twierdzic ze to IFA AWO T a oznaczenia takie ma!!!

cytat cyborg:"Pytanie pierwsze:dlaczego siadasz wylacznie na mnie jesli w poprzedniej utarczce slownej wystepowalo nas dwuch, ja i moj "przeciwnik" pierwszy uzyl ostrych slow"

Nie siadam(chocby nie wiem co mialo to znaczyc) twoj przeciwnik, jak raczyles go nazwac, zachowal sie na poziomie przeprosil cie i wylaczyl swiatlo. A ty niczego nie mozesz zrozumiec i nie bardzo rozumiesz o czym piszesz.

Moze dlatego , ze kilka osob napisalo mi zebym odpuscil sobie dyskusje z toba , a moze dlatego , ze chcialem naprowadzic cie na wlasciwe tory a moze wszystko naraz , nie wiem.

 

Cyborg chcesz pisac nowa historie Awo? - powodzenia.

Niemcy slyna z umilowania do porzadku Ordunkt! Ksiazki juz zostaly napisane i wydane. Fabryka muzeum nadal istnieje mozna odwiedzic.

Ale ty napisz, napisz swoje i znajdz wydawnictwo , ktore opublikuje ten bestseller.

Mam nadzieje ze otrzymam pierwszy egzemplasz oprawny w skore i z dedykacja.

 

Co do regulatorow nie mieszaj Cyborg

 

<cytat cyborg:"Sprawa regulatorow napiecia-cos zle doczytales, to ja wlasnie pisalem ze regulatory roznia sie jedynie wyprowadzeniami, tzn wystepowaly zarowno na wsowki jak i na srubki, chodzilo w tym o to ze nie ma roznic w budowie wewnetrznej tych regulatorow,niewazne">

Wlasnie ze sa wazne roznice i to dosc znaczace, ale jak widze nie dla ciebie.

Poczytalem , doczytalem i prosze:

<cytat cyborg:"Regulator napiecia rozni sie z tego co pamietam tym ze w AWO/Simsonie wyprowadzenia przewodow sa na srubki, w MZ na wsuwki.Oznaczenia i sposob podlaczenia te same.">

Kolejna bzdura .

To wlasnie ja pisalem:

<cytat andeas biker:"- w inst. elektrycznych mz , caly czas mowa o 6Volt, wystepuja regulatory na srubki i wsuwki- co najmnie 3 rodzaje !">

Malo tego. Sprawdzilem zeby nie byc goloslownym w MZ jest ich min 4 rodzaje czesc na srubki czesc na wsuwki.Maja inna kolejnosc wyjsc, inne parametry. Caly czas mowimy o 6V.

W Awo jest 3 rodzaje - znane mi osobiscie.

 

Jesli chodzi o ograniczenie pradowe reg. i chwilowa moc pradnicy to piszesz Basnie.

 

Nie wiem jak mozna postawic znak rownosci miedzy klinem i kolkiem???

To chyba przez nieznajomosc montazu , dzialania i wykonania obu tych polaczen.

Jesli to jest to samo to sprobuj w miejsce kolka zaimputowac klin - polecam PN

<cytat cyborg:"Sprawa druga:prosze o jakies materialy na temat wpustow czolenkowych pod wirnikiem pradnicy w MZ, poniewaz powiedziec ze takie wystepowaly moze kazdy...">

Co ty nie powiesz chcesz materialy a ty jakie pokazales ?

Ale jesli chcesz napisz do mnie na e-mail to pokaze.Ale nie idz na latwizne .

A swoja droga bardzo duzo MZ posiadalo wpust czolenkowy

 

Pozwolilem sobie zacytowac fragment. Pasuje jak ulal

<cytat Cyborg:"...ale niestety musisz jeszcze dorosnac (mentalnie), duzo poczytac a jeszcze wiecej sie nauczyc..">

vice versa. Innym kazesz czytac , a moze sam bys sprobowal?

Obawiam sie ze samo czytanie nie wystarczy, czasami potrzebne doswiadczenie i chec nauki.

 

Cyborg poczytaj uwaznie swoje posty. Swoimi odpowiedziami prowokujesz dyskusje, w ktorej nie potrafisz i nie umiesz byc strona. Co chwila zmieniasz zdanie edytulesz posty, gubisz sie i rozpaczliwie probujesz cos udowodnic, o czym nie masz wiedzy lub pojecia, ale coz moze sie czepiam wszak zglebiles temat.

<cytat Cyborg"MOC prosze cie nie zaczynaj kolejny raz bo tak jak ty sie kompromitowales swoja "wiedza", szczegolnie w tematach o ruskach">

Widze ze kolega nikomu nie przepusci.

A tak wlasnie Obejrzalem twego Uralka, to moze zamiast wytykac cokolwiek komus zrobilbys porzadnie dyferek(nie tylko), bo ciecze.

<cytat Cyborg"...inteligentni ludzie sami potrafia sie dogadac">

Inteligentni tak .

 

Meczy mnie dyskusja z toba. Czy ja jestem od tego zeby cie uczyc ?

Ale coz HD zobowiazuje.

 

Pozdrawiam bez wyjatku A.L.

I na Boga Cyborg zaloz sobie nowy temat bo szoti sie nie odezwie.

Ja juz w tym temacie ci nie niedpowiem , ale szotiemu chetnie.

 

Przepraszam za bledy , bo nie zdazylem sprawdzic.

Milo mi bylo Szoti ze pomoglem , no pomoglismy.

[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tez zmeczyla juz ta dyskusja. Odpuszcze bo znam ludzi takich jak ty i wiem ze cokolwiek bym nie napisal, i jakichkolwiek materialow bym nie pokazal to ty i tak postarasz sie zeby twoje bylo na wierzchu. Pomieszales wiele faktow z tej dyskusji (np uczepiles sie nieszczesnych tabliczek, a nie zrozumiales ze sprzeczka byla tylko o to czy na niej widnieje slowo AWO czy nie).

Fotki Urala pewnie ze strony Polskajazda- one maja jakies 7 lat, wtedy motocykl byl w fazie sukcesywnego usuwania drobnych usterek, ale chciales to sie uczepiles;) Przyjedz zobaczyc go teraz jak chcesz..

A najbardziej widze ze cie zabolal HD ktorego tez zobaczyles na Polskiej jezdzie.. No tak, wielu jest takich jak ty, maja jakis kompleks czy cos, ja nigdy nigdzie nie pisalem (w dyskusjach na forum) jakie mam motocykle ale jak ktos czuje sie w jakis sposob gorszy to znajdzie, poszuka i "dowali"..

 

P.S. Szoti juz sie odezwal, uruchomil motocykl.

P.S.2 "ORDNUNG jak juz, "polski niemcu" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

MOC prosze cie nie zaczynaj kolejny raz bo tak jak ty sie kompromitowales swoja "wiedza", szczegolnie w tematach o ruskach, i to jeszcze bedac modem, to wiedza tylko wlasnie bywalcy forum o motocyklach radzieckich.. I z m.in. tego powodu juz tym modem nie jestes..

P.S. Zalozyciel tematu jest chyba najmniej zainteresowany radami mu udzielanymi bo w ogole go ostatnio tu nie widac, a i tak nie postepuje wg rad..

 

 

Masz racje najmniej zainteresowany jest radmi udzielanymi przez takich fachofcuff jak Ty, Prince i Klapek.

Wiec z laski swojej nie proboj uszczesliwiac kogos na sile a swoje drogocenne rady, wskazowki i nformacje zostaw dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum nie uszczesliwia nikogo na sile. Kto nie chce to tu nie zaglada. Poza tym nikt nikogo nie zmusza do korzystania z jakichkolwiek rad. A ci nazwani przez ciebie "fachofcy" naprawili z pewnoscia wiecej motocykli niz ty.. Przynajmniej nie zlecaja restauracji komus tylko robia sami..

Edytowane przez cyborg78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne te jak i wszystkie inne informacje czerpiesz z tego samego zrodla i wszystkie sa tak samo wiarygodne :bigrazz:

 

 

P.S.

W przeciwienstwie do w/w. inni uzytkownicy dzialow weterany staraja sie sluzyc pomocnymi radami a nie zwyklym biciem piany, bo to akurat przynosi odwrotny skutek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...