Skocz do zawartości

Zamiana XL700 na 696?


Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy sezon, zakup Transalpa (700), bo wszak nie wiedziałem jeszcze czego chce, a to niby taki uniwersal. W sumie to nadal nie wiem czego chce, ale.... 90% jazdy to jazda po wawce, w korkach do pracy i z pracy. Transalp super wygodny, spokojny do opanowania, ale spory, a w korkach czasem przeszkadzają gabaryty. Ostatnio widziałem kilka Monsterów krążących po stolicy i niestety wpadłem, q..sko mi sie spodobal.

Nie jeździłem, nie wiem czy opanuje, bo doświadczenie mizerne (coś około 2 tyś), z drugiej strony ten wygląd, gang silnika i mniejsze rozmiary, które przydały by się w przebijaniu w korkach.

Zastanawiam się czy jest sens zamieniać po jednym sezonie. Może jeszcze lepiej zaczekać, nabrać doświadczenia i dopiero się przesiąść... Ale kusi, oj kusi spróbować czegoś "innego" :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, mocniejszego powiadasz, o tym nie myślałem. :icon_twisted:

Na razie jest spontan o zmianie, ale szkoda trochę trampka, bo prawie nówke kupiłem i prawie nówke bym sprzedał. Zobaczymy jak rozwinie się sytuacja.

 

A tak ciekawi mnie, (może i głupie, ale zbyt dużej wiedzy i doświadczenia nie posiadam) czy nie przegrzewa się silnik chłodzony powietrzem w mieście, np. przy jeździe w korku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Napisałeś 2000 km czy zjadłeś jedno "0"? Przecież po 2 tkm to ledwo zacząłeś poznawać motocykl i jego możliwości to jak możesz wiedzieć czy to "to" czy nie "to"?

Dylemat "czy opanuję?" to można rozwiać jazdą próbną, tylko wg mojej wiedzy jazdy próbne dukatami na ten rok w w-wie się zakończyły, więc musisz poczekać do wiosny.

Swoją drogą jakbyś rocznego XL700 sprzedawał z tym przebiegiem 2000 km to daj znać - to będzie prawdziwy rarytas jak na ten typ moto...:)

A na jazdę tylko do pracy w korkach to bym sobie jakiegoś mopeda 125-250ccm kupił a nie monstera, ale każdy ma swoje rozumowanie.

Edytowane przez MaG_1975
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na jazdę tylko do pracy w korkach to bym sobie jakiegoś mopeda 125-250ccm kupił a nie monstera, ale każdy ma swoje rozumowanie.

 

Za słaba pojemność na Warszawę moim zdaniem. Oprócz wciskania się między lusterka i zderzaki dla mnie potrzebne jest bezstresowe przyśpieszanie i wyprzedzanie gości w puszkach, którym się wydaje :bigrazz: Jeździłem testówką Monsterem 1100 - po 2 tys. km na TA to sprzęt mega na wyrost, więc IMO bez sensu.

 

Gdybym dziś miał przebieg 2kkm i nowego Transalpa, który mnie nie kręci, to czym prędzej bym go sprzedał i za tę kasę kupił sobie używane GS500 lub SV650N na miasto, hard enduro, a resztę kasy wydałbym na doszkalanie, wyjazdy na tor itd. Po dwóch tak spędzonych sezonach już bym wiedział czego chcę i w internecie pytałbym się już o pomoc w wyborze konkretnej sztuki.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za słaba pojemność na Warszawę moim zdaniem.

A moim nie. Skuter 250, albo choćby i Honda VTR w zupełności wystarczą. I jeszcze za miasto można na luzie wyskoczyć. Prawda jest nieco inna. Polityka cenowa polskich importerów jest jaka jest. Mało kto wyda na nową 250-kę prawie 20 tys., kiedy za niewiele więcej może mieć już przyzwoitą 600-kę.

 

Popatrz sobie na dowolny film z Kraju Kwitnącej Wiśni czy innego Tajwanu, wszędzie tam ludziki na skuterach śmigają, a miasta jakby nieco większe. Ba! Mniejsze pojemności są tam faworyzowane w przepisach.

Tylko u nas nie wiedzieć czemu pielęgnuje się ciągle legendę, że "jak ni ma lytra to nie jedzie" :)

http://gomoto.tv/

naszym motorem jest pasja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...