M4NIEK Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 dobrze to streściłeś...! :biggrin: ale troszke sprostuję... zapierdalanie za qmplami owszem ale nie pierwszego dnia po zakupie i na pewno nie z "żoną" na plecach... co do f4i to z tego co sie orientuje największą bolączką jest kapitulujący regulator napięcia (temat jest mi znany już z TS'y) i dość wysokie spalanie (także TS 350 sie kłania, 8-9 norma!).. panowie trzeba iść od przodu, sprzęt chce kupić na pare sezonów. W F4i to jedynie napinacz (ok. 280-300zł) do wymiany co 15-20kkm, z regulatorem w tym modelu już nie ma problemów. Co do spalania jakie podałeś, to takie wychodzi przy (jak to ująłeś) konkretnym "zapierdalaniu za qmplami". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Kolega gixxem k2 jechał ze mną w trasę z łodzi do poznania i.. i jechaliśmy ślimaczo ponieważ co 70 - 80 km musiał mieć przerwę bo go rączki bolały a ja na swojej kawie śmiało mogłem jechać dalej... Turystyki rlz.. pozdro To ten Twój kolega (może jednak koleżanka?) musi mieć na prawdę słabe rączki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 To ten Twój kolega (może jednak koleżanka?) musi mieć na prawdę słabe rączki. To samo chciałem napisać. Tak bardzo sie bał, że spadnie czy jak? Siedzieć na sporcie też trzeba "z głową", a w połączeniu z dobrą formą fizyczną żadna trasa niestraszna. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 kurdesz temat jest dalej otwarty i całą zimę mam na przemyślenia... F4i z tym spalaniem, delikatnym wtryskiem (ruska wacha ale z dobrego źródła, chociaż nigdy nic nie wiadomo), sypiącym sie rozrządem i cenami części troche studzi zapał. K2 z kolei sprzęt który ciężko kupić w rozsądnym stanie i jak to ktoryś z kolegów napisał to taki "dzik" i pozycja raczej ekstremalnie sportowa, ale za to nie trafiłem w necie na jakieś bolączki trapiące stricte ten model. fakt faktem zima pod znakiem rozpoznawania klimatu używanych, sportowych 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 jezdzilem f4 i wcale nie jest tak wygodno za blosko kiera jak dla mnie duzo wygodniejszy jest thundercat 600 ja na twym miejscu poszukal bym jajka 600 po ts bedzie w sam raz jesli chodzi o moc pozycje i wygode i latwy w obsludze serwisowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 jajo na pewno tanie w eksplo ale ni ch*j nie pasuje z wizarzu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 wiec nie jest tak narwany jak np R6? nie dane było mi tego sprawdzić osobiście czy to taki rasowy dzik czy tylko pastowany kaban... opieram sie na zdaniach kolegów z forum. ceny używanych gixxerów są atrakcyjniejsze jak f4i... a jak z awaryjnością? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Umówmy się, K2 600 to nie dzik. czemu nie dzik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 czemu nie dzik ? Bo nie podaje-krótko mówiąc nie ma zadęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 jezdzilem kumpla k1 600 i mi sie strasznie podobalo :) probowalem podobnie na xx 1100 troche podkreconym i predkosci jaki na nim osiagalem zaczely mnie przerazac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 2 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 zależy kto jakie ma doświadczenia bo dla mnie sportowa 600 to na pewno dzik! wrcając do tematu to wybór padnie chyba nieoczekiwanie na thundercata, dziś mieliśmy w Białym takie niby zakończenie sezonu i sobie wszystko poukładałem. pozycja zajebista, nie stołek jak np fazer i nie żaba jak k2, poza tym prostota konstrukcji i tania eksplo (spalanie!) przemawiaja za kociakiem, pomimo że to nie wtrysk ale pomyslałem że wole ładnego thundercata niż bylejaka f4i... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 chcesz thundercata kumpel ma w idealnym stanie po serwisie ale sobie ceni jak cos to pisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 będziesz zadowolony Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 będziesz zadowolony Przez sezon :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Ale w sumie od czegoś musi zacząć :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.