Maniek-J8 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Aaatam ceglasty kolor. To nie tak. Świeczka powinna być w odcieniu szarości lub "kawy z mlekiem". W silniku 2T raczej kolor bliżej kawowego niż szarego.D o tego pierścień-krawędź gwintu powinna być czarna. Potrzebujesz zimniejszą świecę, jeśli nie znasz oznaczeń to możesz je poznać po konstrukcji. Świeca gorąca ma wysunięty izolator i elektrodę do komory spalania, znajduje się w centrum wybuchu i jest oddalona od obsady świecy. Świeca zimna ma krótki izolator i elektrodę, bliżej obsady świecy dzięki czemu nie jest w centrum wybuchu a do tego jest bliżej obsady z której świeca czerpie chłodzenie, czyli z korpusu świecy i głowicy. Nie myl krótkich i długich świec ze świecami o długich gwintach. Gwint musisz mieć zawsze krótki,tak jak świece do silników 2T. Poza tym coś mi się zdaje że masz zbyt ubogą mieszankę. Zniszczysz silnik bardzo szybko na takich ustawieniach. Zimą może być problem z odpalaniem. Podnieś iglicę o jeden ząbek. tak tylko za nisko iglica niedawałaby gaśnięcia po 10 minutach tylko odrazu by zamulała na wyższych obrotach,a jemu gaśnie po 10 minutach jak pisze tzn.że cosik z świecą ma-niemówie że niema żle ustawionego gaznika ale to nie pwód gasnięcia,chyba że 10 minut mu sie wkręca na obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Uboga mieszanka = przegrzewanie silnika, czyli przegrzewanie świecy. Stąd ten kolor "ceglasty" i gaśnięcie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabek Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 A co się może motorynce stać, znaczy się częściom, jeśli jeźdżę na mini torze do żużla na full gazie przez 4 okrążenia? okrazenie jakies 8 sek, no wiadomo, że motorynka ciut na zakrecie straci obrotów, pomimo że full gaz to troche zwolni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 zmieniałeś wogle świece na inne? Ale że niby co? Akurat NGK CR8E do moto były droższe ale jakoś Iskry http://allegro.pl/listing.php/search?categ...a&change_view=1 kosztują w większości tak jak napisałem.Ile kosztuje teraz F80 to nie wiem ale to jest standardowy rozmiar i nigdy nie były specjalnie drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Uboga mieszanka = przegrzewanie silnika, czyli przegrzewanie świecy. Stąd ten kolor "ceglasty" i gaśnięcie. może i tak,lecz ja miałem ceglasty nagar swiecy,zapinka na przedostatnim rowku,sruba 1.5 wykr i poprostu swieca 95 załatwiła mój problem ,lecz nietwierdze ze w każdym przypadku tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabek Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 (edytowane) Uboga mieszanka = przegrzewanie silnika, czyli przegrzewanie świecy. Stąd ten kolor "ceglasty" i gaśnięcie. Hmm uboga mieszanka, niewiem ile się daje.. na 2,5 l paliwa, daje 3 korki od pojemnika na olej 1l.. Aha i dodam, że na tym torze to na jedynce oczywiście się ścigam. Edytowane 19 Września 2010 przez fabek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 może i tak,lecz ja miałem ceglasty nagar swiecy,zapinka na przedostatnim rowku,sruba 1.5 wykr i poprostu swieca 95 załatwiła mój problem ,lecz nietwierdze ze w każdym przypadku tak jest. zszedłem do garazu i powykręcałem świecxzki z ciekawosci z wynalazków syna i uwierz wszędzie prócz dt jest cegła,w dt jest czarna jak smok Hmm uboga mieszanka, niewiem ile się daje.. na 2,5 l paliwa, daje 3 korki od pojemnika na olej 1l.. Aha i dodam, że na tym torze to na 1 oczywiście się ścigam. nie o oleju mówił kolega tylko skład paliwo-powietrze na iglicy,zapinke daj niżej na przepustnicy zszedłem do garazu i powykręcałem świecxzki z ciekawosci z wynalazków syna i uwierz wszędzie prócz dt jest cegła,w dt jest czarna jak smok nie o oleju mówił kolega tylko skład paliwo-powietrze na iglicy,zapinke daj niżej na przepustnicy na 1 zażynasz motor-nic dziwnego ze sie grzeje zszedłem do garazu i powykręcałem świecxzki z ciekawosci z wynalazków syna i uwierz wszędzie prócz dt jest cegła,w dt jest czarna jak smok nie o oleju mówił kolega tylko skład paliwo-powietrze na iglicy,zapinke daj niżej na przepustnicy na 1 zażynasz motor-nic dziwnego ze sie grzeje dziwne ze jeszcze chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Uboga mieszanka = przegrzewanie silnika, czyli przegrzewanie świecy. Stąd ten kolor "ceglasty" i gaśnięcie. To jaki kolor powinna mieć jak nie ceglasty? Dla mnie zawsze uboga mieszanka to była świeca zbliżona do białego koloru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 zszedłem do garazu i powykręcałem świecxzki z ciekawosci z wynalazków syna i uwierz wszędzie prócz dt jest cegła,w dt jest czarna jak smok nie o oleju mówił kolega tylko skład paliwo-powietrze na iglicy,zapinke daj niżej na przepustnicy na 1 zażynasz motor-nic dziwnego ze sie grzeje dziwne ze jeszcze chodzi niesamowite-to do czego jest 2?do speedu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabek Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 2 na dłuższe trasy ;s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 To jaki kolor powinna mieć jak nie ceglasty? Dla mnie zawsze uboga mieszanka to była świeca zbliżona do białego koloru. W sąsiednim temacie kolega zamieścił foto świeczki z 2T. Tak mniej więcej powinna wyglądać świeca z dwusuwa. http://img178.imageshack.us/img178/7210/p1030585.jpg W swoich pierdopędach SHL, WSK też mam takie, a nawet odrobinkę ładniejsze. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.