Pawel- suzi dzikuska Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 U mnie w motocyklu jak ruszam śrubę od składu mieszanki to wkręcając ją sprawiam, że silnik dostaje więcej paliwa, a jak wykręcam to mniej, więc mój wniosek jest taki, że skoro kolega ma białe świece to ma za mało paliwa względem powietrza, czyli ja bym wkręcił śrubę. Tylko akurat w tym przypadku jest jeszcze kwestia, tego o czym wspomniał Adam- kwestia iglicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 OK, to zalezy od typu gaznika. Czesc gaznikow ma regulowana ilosc mieszanki ( odkrecajac srube zwiekszamy ilosc mieszanki ), czesc ma regulacje powietrza ( odkrecajac srube zubazamy mieszanke ). Najpierw musisz wiedziec co masz, zeby potem regulowac. W wypadku michumoto wydaje mi sie ze jakies dodatkowe powietrze powodujace dopalanie spalin powodowalo zubozenie jego mieszanki - wersja kalifornijska ma calkowicie inny uklad oczyszczania spalin z uwagi na normy spalania i mozliwe ze jakas czesc tego ukladu powodowala klopoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel- suzi dzikuska Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Czyli już wszystko jasne (: dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.