matix19 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Mam trochę problem z ładowaniem w GSXR 750 2000r. Do rzeczy: ładowanie bez włączonych świateł itp, wynosi lekko ponad 13V, max 13,5V ale jak włączę światła to już jest poniżej 13V, i teraz tak wyczyściłem wszystkie kostki itp więc to odpada, więc wziąłem się za sprawdzanie co nieco miernikiem, odpiąłem kostkę od regulatora, miernik ustawiłem na brzęczyk i jeden kabel od miernika dałem na - klemę a drugi przykładałem do 3 żółtych przewodów idących z alternatora i miernik mi brzęczał przy dotknięci do każdego z 3 żółtych przewodów tak samo jest pomiędzy tymi przewodami, miernik brzęczy, czyli co jest przebicie na masę i muszę wymienić alternator? Mierzyłem też napięcia między fazowe i tylko przy 1 z 3 kombinacji było ok, reszta poniżej 50V czyli przymało trochę. Akumulator niby się ładuje ale nie do końca bo z czasem coraz słabiej kręci i muszę go doładować prostownikiem. Doradźcie coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 (edytowane) Jak wykonasz tą procedurę to zapewne będziesz znał odpowiedź. KLIK Poza tym szukajka się kłania i to jest chyba najdłuższe zdanie jakie przeczytałem.. Edytowane 8 Września 2010 przez _Monter_ lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Czytałem ten poradnik i po tym co ja pomierzyłem wychodzi że mam uszkodzony alternator bo są przebicia na masę, tylko chcę się upewnić czy dobrze to wszystko sprawdziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Mam trochę problem z ładowaniem w GSXR 750 2000r. Do rzeczy: ładowanie bez włączonych świateł itp, wynosi lekko ponad 13V, max 13,5V ale jak włączę światła to już jest poniżej 13V, i teraz tak wyczyściłem wszystkie kostki itp więc to odpada, więc wziąłem się za sprawdzanie co nieco miernikiem, odpiąłem kostkę od regulatora, miernik ustawiłem na brzęczyk i jeden kabel od miernika dałem na - klemę a drugi przykładałem do 3 żółtych przewodów idących z alternatora i miernik mi brzęczał przy dotknięci do każdego z 3 żółtych przewodów tak samo jest pomiędzy tymi przewodami, miernik brzęczy, czyli co jest przebicie na masę i muszę wymienić alternator? Mierzyłem też napięcia między fazowe i tylko przy 1 z 3 kombinacji było ok, reszta poniżej 50V czyli przymało trochę. Akumulator niby się ładuje ale nie do końca bo z czasem coraz słabiej kręci i muszę go doładować prostownikiem. Doradźcie coś Uzwojenie altka do wymiany. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi