Skocz do zawartości

Coś do turystyki...


Gość josha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeździłem nim i jest ok środek ciężkości akurat tutaj mnie nie przeraża mam 189cm i 104kg i nie wychowałem się przy robieniu waty cukrowej (żart)

Spoko, wystarczy wlać 2/3 baku a i tak zasieg jest większy niż większości motocykli sportowo-turystycznych. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Varadero polecam jak najbardziej. Nadaje sie i na alpejskie winkle i na albańskie szutry. Mam , jeżdze daleko i polecam.

Jak masz jakieś pytania co do Varadero to pisz śmiało, postaram się odpowiedziec

Cześć , mam takie same dylematy jak kolega który zaczął temat, oglądałem K1200GT i K1200Rs ale nie pasowała mi pozycja za kierownicą - zbyt pochylona do przodu. Teraz oglądam się za wiadrem XL 1000 i mam na oku egzemplarz z 2006 roku z ABS-em. Jeżeli mogę zapytać to co jest z tym wężykowaniem przy większych prędkościach. Czy to zauważyłeś, bo spotkałem się z kilkoma opiniami, że od 160 km/h z kuframi moto wężykuje - co to znaczy i czy jest to groźne. Mam wzrostu 188 ale kolega z tego forum pisał m.in. , że XL ma wysoki środek ciężkości- czy to jest problem w normalnej trasie czy zauważalny dopiero na winklach Grossglokner. Będę wdzięczny za jakieś rady w tym zakresie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć , mam takie same dylematy jak kolega który zaczął temat, oglądałem K1200GT i K1200Rs ale nie pasowała mi pozycja za kierownicą - zbyt pochylona do przodu.

Jako ze ujezdzam K1200RS i Afryke moge powidziec tyle, ze na cegle trasa 1000 km na raz (i po kilku dniach jezdzenia) to nic takiego, tak w/w pozycja nie jest mocno dokuczliwa. Pamietam, iz po zakupie BMW okazalo sie, ze czesciej jezdze nim niz AT - mimo ze ta druga ma wygodniejsza pozycje :) Ale BMW ma zajebista trakcje, hamulce, przyspieszenie itp.

 

BTW: Jesli ktos moze (albo chce) miec tylko 1 moto, to turystyczne enduro bedzie najlepszym wyborem. Trza tylko sie zdecydowac, czy jezdzimy solo czy w duecie, no i czy glownie asfalt czy moze wiecej drog poza asfaltem - i odpowiednio do tego wybrac sprzet. Viadro jest OK, ale jesli np. ktos jezdzi sam to mozna lepiej wybrac :)

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć , mam takie same dylematy jak kolega który zaczął temat, oglądałem K1200GT i K1200Rs ale nie pasowała mi pozycja za kierownicą - zbyt pochylona do przodu. Teraz oglądam się za wiadrem XL 1000 i mam na oku egzemplarz z 2006 roku z ABS-em. Jeżeli mogę zapytać to co jest z tym wężykowaniem przy większych prędkościach. Czy to zauważyłeś, bo spotkałem się z kilkoma opiniami, że od 160 km/h z kuframi moto wężykuje - co to znaczy i czy jest to groźne. Mam wzrostu 188 ale kolega z tego forum pisał m.in. , że XL ma wysoki środek ciężkości- czy to jest problem w normalnej trasie czy zauważalny dopiero na winklach Grossglokner. Będę wdzięczny za jakieś rady w tym zakresie. Pozdrawiam.

Jak komuś przy 160 km/h wężykuje to coś jest nie teges z zawieszeniem, przednią oponą, albo ma wysoką szybę GIVI

Czasami wężykuje ja jade obładowany z kuframi ale nie przy 160km/h tylko gdzies tak przy 180-190km. Mam szybę MRA tyrystyczną. Jak wracałem z Alp to prawie zamknąłem licznik z trzema obładowanymi wielkimi kuframi GIVI.

Na winklach Grossgloknera nic nie wężykuje bo nie osiągniesz tam takiej prędkości.

Tydzień temu wróciłem z Albanii i na tych "drogach" mimo obładowania kuframi i namotem daje rade.

Spalanie średnio 6 l/100km, Przy spokojnej jeżdzie solo spada do 5l a jak dasz w palnik na autostradzie (170-180) to jakieś 7,5l/100km,

Przy normalnej jeżdzie zasieg to 400km.

Mam 190cm wzrostu i 98 kg wagi

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacny, ale tylko ten na wtrysku tj. jesli sie nie myle to od 2003r.

 

Dokładnie. Do 2003 roku były tylko wersje gaźnikowe i 5-biegowe. Kumpel mówił,że wyczytał gdzieś w necie,że miały wadę taką że padały pompy paliwa po około 50 tys km. Od 2003 roku do teraz Varadero ma 6 biegów i wtrysk. Potem bodajże jedyna zmianą było to,że płytkę osłaniającą miskę olejową zamienili z plastykowej na aluminiową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 2003 roku do teraz Varadero ma 6 biegów i wtrysk. Potem bodajże jedyna zmianą było to,że płytkę osłaniającą miskę olejową zamienili z plastykowej na aluminiową.

Od 2003 ma też regulowaną szybę, ABS i HISS-a.

Od 2007 ma inne wydechy. Optycznie "lżejsze". Dolna osłona silnika zamieniona na trójramienny stelaż do zamontowania tej "osłonki" aluminiowej. Prawdziwą osłonę można zakupić w Touratech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...