Hun996 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Bardzo zacny motocykl, ale na prawdę duży i ciężki. Nie cięższy niż inne, za to ma wysoko środek ciężkości i trzeba uważać przy manewrach- gmole wskazane :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Jeździłem nim i jest ok środek ciężkości akurat tutaj mnie nie przeraża mam 189cm i 104kg i nie wychowałem się przy robieniu waty cukrowej (żart) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Jeździłem nim i jest ok środek ciężkości akurat tutaj mnie nie przeraża mam 189cm i 104kg i nie wychowałem się przy robieniu waty cukrowej (żart) Spoko, wystarczy wlać 2/3 baku a i tak zasieg jest większy niż większości motocykli sportowo-turystycznych. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Varadero polecam jak najbardziej. Nadaje sie i na alpejskie winkle i na albańskie szutry. Mam , jeżdze daleko i polecam. Jak masz jakieś pytania co do Varadero to pisz śmiało, postaram się odpowiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek67 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Varadero polecam jak najbardziej. Nadaje sie i na alpejskie winkle i na albańskie szutry. Mam , jeżdze daleko i polecam. Jak masz jakieś pytania co do Varadero to pisz śmiało, postaram się odpowiedziec Cześć , mam takie same dylematy jak kolega który zaczął temat, oglądałem K1200GT i K1200Rs ale nie pasowała mi pozycja za kierownicą - zbyt pochylona do przodu. Teraz oglądam się za wiadrem XL 1000 i mam na oku egzemplarz z 2006 roku z ABS-em. Jeżeli mogę zapytać to co jest z tym wężykowaniem przy większych prędkościach. Czy to zauważyłeś, bo spotkałem się z kilkoma opiniami, że od 160 km/h z kuframi moto wężykuje - co to znaczy i czy jest to groźne. Mam wzrostu 188 ale kolega z tego forum pisał m.in. , że XL ma wysoki środek ciężkości- czy to jest problem w normalnej trasie czy zauważalny dopiero na winklach Grossglokner. Będę wdzięczny za jakieś rady w tym zakresie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Cześć , mam takie same dylematy jak kolega który zaczął temat, oglądałem K1200GT i K1200Rs ale nie pasowała mi pozycja za kierownicą - zbyt pochylona do przodu. Jako ze ujezdzam K1200RS i Afryke moge powidziec tyle, ze na cegle trasa 1000 km na raz (i po kilku dniach jezdzenia) to nic takiego, tak w/w pozycja nie jest mocno dokuczliwa. Pamietam, iz po zakupie BMW okazalo sie, ze czesciej jezdze nim niz AT - mimo ze ta druga ma wygodniejsza pozycje :) Ale BMW ma zajebista trakcje, hamulce, przyspieszenie itp. BTW: Jesli ktos moze (albo chce) miec tylko 1 moto, to turystyczne enduro bedzie najlepszym wyborem. Trza tylko sie zdecydowac, czy jezdzimy solo czy w duecie, no i czy glownie asfalt czy moze wiecej drog poza asfaltem - i odpowiednio do tego wybrac sprzet. Viadro jest OK, ale jesli np. ktos jezdzi sam to mozna lepiej wybrac :) Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 U mnie niema takiej możliwości albo żona albo syn najlepiej jakby był 3osobowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Cześć , mam takie same dylematy jak kolega który zaczął temat, oglądałem K1200GT i K1200Rs ale nie pasowała mi pozycja za kierownicą - zbyt pochylona do przodu. Teraz oglądam się za wiadrem XL 1000 i mam na oku egzemplarz z 2006 roku z ABS-em. Jeżeli mogę zapytać to co jest z tym wężykowaniem przy większych prędkościach. Czy to zauważyłeś, bo spotkałem się z kilkoma opiniami, że od 160 km/h z kuframi moto wężykuje - co to znaczy i czy jest to groźne. Mam wzrostu 188 ale kolega z tego forum pisał m.in. , że XL ma wysoki środek ciężkości- czy to jest problem w normalnej trasie czy zauważalny dopiero na winklach Grossglokner. Będę wdzięczny za jakieś rady w tym zakresie. Pozdrawiam. Jak komuś przy 160 km/h wężykuje to coś jest nie teges z zawieszeniem, przednią oponą, albo ma wysoką szybę GIVI Czasami wężykuje ja jade obładowany z kuframi ale nie przy 160km/h tylko gdzies tak przy 180-190km. Mam szybę MRA tyrystyczną. Jak wracałem z Alp to prawie zamknąłem licznik z trzema obładowanymi wielkimi kuframi GIVI. Na winklach Grossgloknera nic nie wężykuje bo nie osiągniesz tam takiej prędkości. Tydzień temu wróciłem z Albanii i na tych "drogach" mimo obładowania kuframi i namotem daje rade. Spalanie średnio 6 l/100km, Przy spokojnej jeżdzie solo spada do 5l a jak dasz w palnik na autostradzie (170-180) to jakieś 7,5l/100km, Przy normalnej jeżdzie zasieg to 400km. Mam 190cm wzrostu i 98 kg wagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Zacny, ale tylko ten na wtrysku tj. jesli sie nie myle to od 2003r. Dokładnie. Do 2003 roku były tylko wersje gaźnikowe i 5-biegowe. Kumpel mówił,że wyczytał gdzieś w necie,że miały wadę taką że padały pompy paliwa po około 50 tys km. Od 2003 roku do teraz Varadero ma 6 biegów i wtrysk. Potem bodajże jedyna zmianą było to,że płytkę osłaniającą miskę olejową zamienili z plastykowej na aluminiową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Od 2003 roku do teraz Varadero ma 6 biegów i wtrysk. Potem bodajże jedyna zmianą było to,że płytkę osłaniającą miskę olejową zamienili z plastykowej na aluminiową. Od 2003 ma też regulowaną szybę, ABS i HISS-a. Od 2007 ma inne wydechy. Optycznie "lżejsze". Dolna osłona silnika zamieniona na trójramienny stelaż do zamontowania tej "osłonki" aluminiowej. Prawdziwą osłonę można zakupić w Touratech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 No to co kupiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.