modoc Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Witam. Może ktoś wie jak powinien być napięty pas napędowy w Electrze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falko Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 moto stoi na podpórce ... na punkt środkowy ( miedzy zębatkami ) dolnego pasma pasa przy nacisku 4,5 kg uginanie musi wynosić 6,4 - 11,1 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 moto stoi na podpórce ... na punkt środkowy ( miedzy zębatkami ) dolnego pasma pasa przy nacisku 4,5 kg uginanie musi wynosić 6,4 - 11,1 mm Na podpórce znaczy na dodatkowym podnośniku żeby tylne koło było w powietrzu czy na stopce bocznej i czy ROAD KING ma te same wartości bo mam dziwne metaliczne dźwięki jak puszczam gaz i hamuje silnikiem wydaje mi się, że pas trze o osłony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 moto stoi na podpórce ... na punkt środkowy ( miedzy zębatkami ) dolnego pasma pasa przy nacisku 4,5 kg uginanie musi wynosić 6,4 - 11,1 mm Na podpórce znaczy na dodatkowym podnośniku żeby tylne koło było w powietrzu czy na stopce bocznej i czy ROAD KING ma te same wartości bo mam dziwne metaliczne dźwięki jak puszczam gaz i hamuje silnikiem wydaje mi się, że pas trze o osłony. Wg. 2007 Touring Manual: Motocykl w pionie , kolo tylne uniesione lub na stopce, bez bagazu i kierowcy: 4.5 kg nacisk na pas w srodku FLHR/C ; FLHT/C/U ; FLTR - 9.5~11.1 mm FLHRS; FLHX - 6.4~7.9 mm Plastikowa oslona pasa ma okienko ze "skala". To jest wlasnie miejsce w ktorym sprawdza sie napiecie pasa. Jezeli pas jest zbyt luzny to to po odjeciu gazu wydaje dzwiek typu "whiiiiiiii" Jezeli wygaje metaliczny dzwiek radzilbym sprawdzic zamocowanie kola pasowego na wyjsciu ze skrzyni biegow. Zamocowanie moze byc luzne i z czasem wyrobi sie polaczenie pomiedzy walkiem i kolem i wtedy staniesz w polu (zgadnij skad to wiem :( ) Ocieranie pasa o oslony moze byc spowodowane niejednakowym ustawieniem lewej i prawej strony tylnej osi w stosunku do wahacza. Nie wiem kiedy znieniono , ale w 2007 sa krzywki ktore eliminuja ten problem. Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Jezeli wygaje metaliczny dzwiek radzilbym sprawdzic zamocowanie kola pasowego na wyjsciu ze skrzyni biegow. Zamocowanie moze byc luzne i z czasem wyrobi sie polaczenie pomiedzy walkiem i kolem i wtedy staniesz w polu (zgadnij skad to wiem :( ) Czy jak będę chciał się dostać do tego mocowania koła pasowego to olej trzeba spuszczać czy osłona nie odkrywa części z olejem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Musisz spuścić olej tylko ze sprzęgła,a po tym zdjąć pokrywę sprzęgła rozebrać cały napęd pierwotny zdjąć dolną obudowę i dopiero dostaniesz się do koła pasowego. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Musisz spuścić olej tylko ze sprzęgła,a po tym zdjąć pokrywę sprzęgła rozebrać cały napęd pierwotny zdjąć dolną obudowę i dopiero dostaniesz się do koła pasowego. Ma może ktoś jakąś DTR-kę do road kinga? Mając marudę zaczołem od DTR potem było łatwiej :wink: Musisz spuścić olej tylko ze sprzęgła,a po tym zdjąć pokrywę sprzęgła rozebrać cały napęd pierwotny zdjąć dolną obudowę i dopiero dostaniesz się do koła pasowego. Czy można zalać tym samym olejem czy zmienić na nowy. A jak nowy to jaki i ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Najpierw sprawdź naciąg łańcucha sprzęgłowego. Nie trzeba kapy zdejmować, wystarczy małą pokrwkę rewizyjną. Luźny łańcuch powoduje różne dziwne dźwięki przy zmianie obciążenia. A jeśli tam jest OK to wtedy baw się pasem napędowym. Albo jedno i drugie i zobacz czy coś się zmieniło. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Olej jeśli spuścisz to zmień, wchodzi jedna kwarta ok 0,9 litra np. taki http://moto.allegro.pl/harley-davidson-ole...1204996282.html .Jeśli chodzi o serwisówki to mam wydanie książkowe Clymer i to polecam http://moto.allegro.pl/harley-davidson-roa...1179392890.html Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 (edytowane) Ma może ktoś jakąś DTR-kę do road kinga? Mając marudę zaczołem od DTR potem było łatwiej :wink: Czy można zalać tym samym olejem czy zmienić na nowy. A jak nowy to jaki i ile? Kolega technik z wykształcenia/zawodu? Wnioskuję po skrócie "DTR" która tutaj powszechnie jest znana jako "serwisówka", "manual" lub "service manual". Nie dokumentacja techniczno ruchowa, choć nazwa właściwa jest. :biggrin: :clap: Zna kolega kogoś z fabryki łożysk FŁT? Mam rodzinkę w Kraśniku. :buttrock: Edytowane 3 Września 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Kolega technik z wykształcenia/zawodu? Wnioskuję po skrócie "DTR" która tutaj powszechnie jest znana jako "serwisówka", "manual" lub "service manual". Nie dokumentacja techniczno ruchowa, choć nazwa właściwa jest. :biggrin: :clap: Zna kolega kogoś z fabryki łożysk FŁT? Mam rodzinkę w Kraśniku. :buttrock: Technik- tą szkołę skończyłem, teraz serwis kotłów ale to pasja i pierwszy zaliczony remont kapitalny udał mi się mercedes 220D zrobiony z książką za 28zł odpalony na deskach w garażu i zamontowany w furze marki żuk :wink: Zna kolega kogoś z fabryki łożysk FŁT? Mam rodzinkę w Kraśniku. :buttrock: Kilku znam w końcu kończyłem Technikum przy FŁT tylko zależy, który rocznik ;) :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.