Skocz do zawartości

Opony Shinko SuperMoto R008 Slick


Woda765
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 10 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...

Dzięki za odp, ale sam zdążyłem niestety tego doswiadczyć. Co prawda udało sie na szczęście nie leżeć. Istotnie mają bardzo nieprzewidywalny punk zerwania przyczepności i bardzo nieprzyjemny sposób.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jako że D211 kończą żywot, a na koniec sezonu nie chcę kupować nowych opon, zdecydowałem że te Shinko spróbuję ujeździć na Radomiu.

Teraz powstaje pytanie czy ktoś z Was dysponuje jakąś specyfikacją ciśnień dla tych opon?

Niby w stanach marka popularna, ale nic znaleźdź nie mogę.

 

Same opony to eksperyment, eksperymentowania z ciśnieniami jeszcze wolałbym uniknąć.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odradzam szczerze.

 

Co prawda jak złapały temperatury trochę to było lepiej, ale nie na tyle by powiedzieć że chociaż w minimalnym stopniu "komfortowo". Leżą w garażu i nawet na cartingowy tor-cik nie mam ochoty ich zamontować.

Wolę dołozyć i kupić dobre kapcie.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jak chodzi o latanie na prostej na shinko z przodu to powyżej 165km/h jak jest mocny wiatr to mi motór nosi lewo/prawo jak żyda w pustym skliepie i muszę odpuszczać gazu albo jeździć z zatankowanym bakiem. Najgorzej jak się wyprzedza np Tira to trzeba odpuścić trochę gazu żeby lepiej trzymał przód.

 

Moja waga to ok 96kg

 

Próbowałem też zmniejszyć ciśnienie do 2,4 ale nie wiele to pomaga. Ciężko jest wyczuć maksymalne wychylenie na tej oponie na zakręcie.

 

Poprzednio miałem Brigstone i przy 220 mogłem grać w bierki, zakręty super pewnie przemierzałem a teraz czuje się tą małą styczność z podłożem.

 

Poprawiła się za to znacznie sterowność po mieście, przechodzenie z lewej na prawą, ogólnie sterowanie maszyną jest lżejsze i sprawniejsze.

 

Opona ma kształt taki:

 

3tqclj1mi9rr.jpg

Gdy przyjechałem z tą oponą do wulkanizacji żeby ją założyć to koleś powiedział mi,

że to są opony "na sadzy" i są dobre do małych moto i powiedział że

wrócę na wymiane szybko i ma rację.

 

Nie zalecam takiej opony

"Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...