Woda765 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Jeździł ktoś na tych oponach po poznańskim torze?? Jeśli tak to jak się sprawowały?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Odkopałem temat, ale nie chcę nowego zakładać. Ktoś ma doświadczenia z 008?Tak sobie myślę czy nie wypróbować... Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Testowałem te opony w supermoto... i niestety wyrzuciłem po dwóch wyścigach. Pod koniec jednego z biegów puścił przód, na ostatnim okrążeniu.Teraz latam na dunlopach i nic nie ma prawa puścić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Dzięki za odp, ale sam zdążyłem niestety tego doswiadczyć. Co prawda udało sie na szczęście nie leżeć. Istotnie mają bardzo nieprzewidywalny punk zerwania przyczepności i bardzo nieprzyjemny sposób. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Jako że D211 kończą żywot, a na koniec sezonu nie chcę kupować nowych opon, zdecydowałem że te Shinko spróbuję ujeździć na Radomiu.Teraz powstaje pytanie czy ktoś z Was dysponuje jakąś specyfikacją ciśnień dla tych opon?Niby w stanach marka popularna, ale nic znaleźdź nie mogę. Same opony to eksperyment, eksperymentowania z ciśnieniami jeszcze wolałbym uniknąć. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Theodor, wiem że temat stary ale może mógłbyś coś więcej napisać o swoich doświadczeniach z tym slickiem shinko? Daje radę jak się dobrze zagrzeje czy nie bardzo? Dzięki :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Odradzam szczerze. Co prawda jak złapały temperatury trochę to było lepiej, ale nie na tyle by powiedzieć że chociaż w minimalnym stopniu "komfortowo". Leżą w garażu i nawet na cartingowy tor-cik nie mam ochoty ich zamontować.Wolę dołozyć i kupić dobre kapcie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 OK wszystko jasne thx :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proboszcz Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Jak chodzi o latanie na prostej na shinko z przodu to powyżej 165km/h jak jest mocny wiatr to mi motór nosi lewo/prawo jak żyda w pustym skliepie i muszę odpuszczać gazu albo jeździć z zatankowanym bakiem. Najgorzej jak się wyprzedza np Tira to trzeba odpuścić trochę gazu żeby lepiej trzymał przód. Moja waga to ok 96kg Próbowałem też zmniejszyć ciśnienie do 2,4 ale nie wiele to pomaga. Ciężko jest wyczuć maksymalne wychylenie na tej oponie na zakręcie. Poprzednio miałem Brigstone i przy 220 mogłem grać w bierki, zakręty super pewnie przemierzałem a teraz czuje się tą małą styczność z podłożem. Poprawiła się za to znacznie sterowność po mieście, przechodzenie z lewej na prawą, ogólnie sterowanie maszyną jest lżejsze i sprawniejsze. Opona ma kształt taki: Gdy przyjechałem z tą oponą do wulkanizacji żeby ją założyć to koleś powiedział mi,że to są opony "na sadzy" i są dobre do małych moto i powiedział że wrócę na wymiane szybko i ma rację. Nie zalecam takiej opony Cytuj "Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.