Kamsel Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 (edytowane) Ponieważ nadszedł czas wymienić tylną piaste w moim kacie zakupiłem nową piaste, ściągłem opone etc.. Zabrałem się za szprychy, puściły tylko dwie... reszte zalałem WD-40, wieczorem ropą, dziś rano ropą i dalej nic... Co robić? Jakies patenty macie jak złapać szpryche żeby jej nie pokiereszować za bardzo i odkercić nypel? Edytowane 26 Sierpnia 2010 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Imadło ci pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Imadło ci pomoże Nie pomyślałem o tym, próbowałem szczypacami morsa itp ale nic nie dało. Jutro spróbuje. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Dokładnie tak, złap w imadło i odkręcaj kluczem do szprych (nypli). Jeśli tak mocno będzie siedziało że nypel się zniszczy pozostaje jedynie wyciąć szprychę. Komplet szprych z nyplami, złożeniem i centrowaniem 230 zł w Bielsku-Białej u pana Pawła Króla. Robiłem u niego już kilka kół i zawszy było wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 do kata szprychy i nyple są na sztuki dobry klucz 7 i trochę siły, musi puścić , a ukręcić ciężko Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 do kata szprychy i nyple są na sztuki dobry klucz 7 i trochę siły, musi puścić , a ukręcić ciężko Mam klucz do szpyrch specjalny, siły też ale się obracaja w piaście. Z imadłem pownno dać rade. Napisze jutro co zdziałałem. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Klucz 7? Nie wiem jak w KTM-ie ale w japońcach klucze metryczne nie pasowały 5 było za mała a 6 za duża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Klucz 7? Nie wiem jak w KTM-ie ale w japońcach klucze metryczne nie pasowały 5 było za mała a 6 za duża. 7 jest troszke luźna ale idzie odkrecić. Imadło + palnik i dało rade. Dzięki za rady. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Klucz 7? Nie wiem jak w KTM-ie ale w japońcach klucze metryczne nie pasowały 5 było za mała a 6 za duża. nie wiem co Ty miałeś za japońce, nypel w drzecie jest taki sam jak w kacie , 6.8mm Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.