neorix Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Witam. Mam problem z obrotomierzem w vn 750. Na niskich obrotach silnika wskazuje jako tako, a jak dodaje gazu obrotomierz wskazuje zero lub wariuje. Czy to wina impulsatora lub czegoś w tym rodzaju (bo nie wiem jak tam jest w środku), czu po prostu padł obrotomierz? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 na moje wina któregoś z kondensatorów w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neorix Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A mógłby mi ktoś to jakoś dokładniej wytłumaczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 łopatologicznie - konieczna jest zamiana impusów/częstotliwości na napięcie, bo wskazówka na dobrą sprawę jest zwykłym woltomierzem. Jeśli padnie kondesator to na niskich obrotach będzie w miarę ok, ale potem już nie wyrabia. Zabierz zegary to jakiegoś elektronika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neorix Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 czyli to będzie raczej wina zegarów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 wg mnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macqar Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Jesli sprawdzisz zegary i beda ok, to proponuje Ci jeszcze sprawdzic moduly zaplonowe. Mialem podobna sytuacje niedawno. Zaczelo sie od obrotomierza, powyzej 3-4 tys. albo dziwnie skakal albo spadal na zero. Po paru dniach calkowicie przestal wskazywac obroty - czasami tylko zaskoczyl i cos pokazal. Po tygodniu takich wariacji zaczely sie problemy z odpalaniem, a kiedy juz odpalil to nie trzymal obrotow i natychmiast gasl. Okazalo sie, ze nie mam iskry na dwoch cylindrach (V4). Diagnozujac po kolei wyeliminowalem swiece, kable i doszedlem do cewek. Jedna nie dawala znakow zycia, ale po podmiance zasilania okazalo sie, ze jest sprawna. I w ten sposob doszedlem do modulow. Rozebralem elektronike ale wszystko wygladalo wporzadku. Z braku pomyslow co dalej, poprawilismy z kumplem wszystko lutownica na plytce, zeby wyeliminowac zimne luty... ... i pomoglo :buttrock: Sory, ze takie przydlugawe ale moze komus sie przyda... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neorix Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Ostatnio znalazłem trochę więcej czasu,, więc popatrzyłem do środka obrotomierza. Okazało się że przyczyna były zimne luty na płytce. Poprawiłem je i wszytko teraz śmiga tak jak trzeba. Dzięki wszystkim za pomoc i proszę o zamknięcie tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi