pitersorok Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Witam wszystkich. Mam wielki problem i tu liczę na waszą fachową POMOC. Po tygodniu stania pod chałupą,nie mogę odpalić swojego Koreańca,silnik kręci ale za chiny nie chce skośnooki odpalić,pierwszą rzeczą jaką zrobiłem to zabrałem się za sprawdzanie świec,nie dają iskry więc wymieniłem na nowe ,przy okazji fajki ,przewody dobre sprawdzane miernikiem,prąd z cewek też wychodzi ale nie ma wciąż iskry na nowych świecach co robić?Moto rozebrane do golasa,przy okazji mogłem posprawdzać co ma w środku,Gaźniki produkcji Japońskiej na silniku też pisze made in japan,tak że ku miłemu zaskoczeniu nie chinol. Nie mam dużego pojęcia o mechanice tak że Proszę was o porady i sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Sprawdź wszystkie połączenia elektryczne. Jak prąd z cewek wychodzi skoro nie ma iskry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berserkers Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Silnik masz od suzuki sv wiec napewno nie chinol:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersorok Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Sprawdź wszystkie połączenia elektryczne. Jak prąd z cewek wychodzi skoro nie ma iskry? sam się nad tym głęboko zastanawiam,napięcie z cewek wychodzi około 12V ,dwie cewki naraz nie mogły chyba się kochać bo w warsztacie powiedzieli mi że to przypadek na ileś tysięcy,powinien zagadać choć jeden gaznik,spróbuje jeszcze poszperać po kablach jak nic niewymyślę to trza moto do naprawy zakulać a tu kasują za naprawy jak za zboże w 1945,a może okazać się pierdułka i pierdulką mogę okazać się ja :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 sprawdź czy awaryjny wyłącznik nie ma przebicia transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) to ze masz +12 na cewkach o niczym nie swiadczy - modul swoja praca 'masuje' cewke i dzieki temu pojawia sie iskra. porozpinaj wszystkie wtyczki, przepsikaj sprayem do stykow i polacz - jak problem nie zniknie napisz a ja szukam serwisowki. serwisowka: http://rapidshare.com/files/414062113/gt650.zip Edytowane 20 Sierpnia 2010 przez szynszyll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersorok Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 wieczorkiem śmigam do garażu nagram video i może ktoś kopnie się o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersorok Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Byłem u mechanika i powiedział mi że mogly iść się kochać albo cewki albo moduł zapłonowy,prąd z modułu wychodzi ale wiem że to wcale nie znaczy że jest dobry,prąd dochodzi do cewek ,a jak wspomniałem wcześniej nie daje iskry. Co waszym zdaniem nawaliło? PROSZĘ O PORADĘ :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 (edytowane) i tlumacz tu jak ksiadz hance ;) jesli jestes pewien polaczen to wez miernik do reki i zmierz opornosc cewki impulsowej. na stronie 6-4 masz opisane jak to zrobic. powinno byc 90-110ohm jak jest wlasciwa to modul do podstawienia Edytowane 24 Sierpnia 2010 przez szynszyll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersorok Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 i tlumacz tu jak ksiadz hance ;) jesli jestes pewien polaczen to wez miernik do reki i zmierz opornosc cewki impulsowej. na stronie 6-4 masz opisane jak to zrobic. powinno byc 90-110ohm jak jest wlasciwa to modul do podstawienia dzięki :notworthy: jak dojadę na skośnookim do Polski we wrześniu, stawiam dużego Browca :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersorok Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 sprawdzilem cewki jest 100ohm i podstawilem nowy modul.Lecz dalej nic.Czy moze byc to impulsator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 odezwij sie do mnie na gg 6200322 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersorok Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 odezwij sie do mnie na gg 6200322 sorki dopiero teraz przeczytałem posta ,bo nie miałem juz do niego siły ALLE!!!!!!!!!!!!! Muszę sie pochwalić w koncu odpaliłem dzwońca :biggrin: Po rozwinęciu całej prawie instalicji okazało się że na jednym kabelku izolacja się przetarła i kabelek ledwo co się trzymał :banghead: a tyle powymieniałem :biggrin: mam nauczkę na przyszłośc :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 (edytowane) no i gitara ;] temat do 'zamrazarki'. Edytowane 25 Października 2010 przez szynszyll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi