Skocz do zawartości

SUZUKI CBR 1000f


seweryn112
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem szczerze mówiąc za co się zabrać

 

To czemu nie oddasz tego do warsztatu?

 

Jesli koniecznie chcesz to robic samemu to wyzej masz napisane co w pierwszej kolejnosci zrobic. Sprawdz luzy zaworowe, stan lancucha rozrzadu, walki itp.

Wczesniej pisalem o napinaczu. Sprawdziles?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruba sprawa jeśli nie masz aż tyle doświadczenia. Teraz to nie wiemy jaki to dźwięk jest w ogóle. Walenie czyli co? Metaliczny dźwięk panewki? Pusty dźwięk tłoka i sworznia? Stukanie wałków w łożyskowaniu? Cykanie zaworów? Uderzanie zaworu w tłok? Częstotliwość dźwięku? Szybkie cykanie, wolne stukanie, kiedy i jak?

Ciśnienie sprężania zmierz na samym początku, co by wiedzieć gdzie nie szukać przyczyny.

 

Zrób tak jak pisałem - rura od siodełka, lub inna rura, przykładasz w różne miejsca i osłuchujesz. To tak jak stetoskop tyle że prymitywny.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...