jimi11 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 nie wiem szczerze mówiąc za co się zabrać To czemu nie oddasz tego do warsztatu? Jesli koniecznie chcesz to robic samemu to wyzej masz napisane co w pierwszej kolejnosci zrobic. Sprawdz luzy zaworowe, stan lancucha rozrzadu, walki itp. Wczesniej pisalem o napinaczu. Sprawdziles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 (edytowane) Gruba sprawa jeśli nie masz aż tyle doświadczenia. Teraz to nie wiemy jaki to dźwięk jest w ogóle. Walenie czyli co? Metaliczny dźwięk panewki? Pusty dźwięk tłoka i sworznia? Stukanie wałków w łożyskowaniu? Cykanie zaworów? Uderzanie zaworu w tłok? Częstotliwość dźwięku? Szybkie cykanie, wolne stukanie, kiedy i jak? Ciśnienie sprężania zmierz na samym początku, co by wiedzieć gdzie nie szukać przyczyny. Zrób tak jak pisałem - rura od siodełka, lub inna rura, przykładasz w różne miejsca i osłuchujesz. To tak jak stetoskop tyle że prymitywny. Edytowane 19 Sierpnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.