Vector Opublikowano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Cienkie kropeczki, praktycznie nie wyczuwalne pod palcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Coś jak asfalt? ja zdrapuję nożykiem najpierw delikatnie, spróbuj najpierw środkiem do czyszczenia silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Cienkie kropeczki, praktycznie nie wyczuwalne pod palcami. to powinny zejść pastą polerską,czym polerowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Coś jak asfalt? ja zdrapuję nożykiem najpierw delikatnie, spróbuj najpierw środkiem do czyszczenia silników. Oj nie, nożykiem nie będę próbował :biggrin: to powinny zejść pastą polerską,czym polerowałeś? A czym by było najlepiej? Próbowałem tym Turtle Wax'em... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Oj nie, nożykiem nie będę próbował :biggrin: A czym by było najlepiej? Próbowałem tym Turtle Wax'em... farecla g3 na wilgotno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Stal poleruje sie inaczej niż lakier: szlifowanie w celu uniknięcia przebarwień maksymalna temperatura szlifowania 200°C prędkość obwodowa tarczy/taśmy szlifierskiej od 20 do 80 m/s dla szlifowania zgrubnego wielkość ziarna ok. 40, prędkość obwodowa 25-60 m/s, dla szlifowania wykończającego wielkość ziarna 80-120, prędkość obwodowa 12-15 m/s UWAGA!!! Niedopuszczalne używanie tych samych materiałów szlifierskich co do stali konstrukcyjnej! polerowanie w celu uniknięcia przebarwień maksymalna temperatura szlifowania 200°C wielkość ziarna 180-320 UWAGA!!! Niedopuszczalne używanie tych samych materiałów polerskich co do stali konstrukcyjnej! Zapożyczone ze strony: http://www.investa.pl/oferta/stal_nierdzew...olerowanie.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Idę, spróbuję jeszcze raz. Ewentualnie WD40 czy naftą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Idę, spróbuję jeszcze raz. Ewentualnie WD40 czy naftą. Masz specjalny specyfik do usuwania asfaltu z lakieru.Jestem mocno przekonany, że te kropeczki poddadzą się pod taka chemią. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 To i ja sie podepne pod ten temat gdzie szpece sie wypowiadaja :icon_mrgreen: Co panowie do chromowanych felg moto i szprych mocno, nawet bardzo mocno, upierdzielonych jakim siuwaksem, wrecz matowych juz szorstkich :lapad: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Majki, jak wyżej.Szmata w łapę ze środkiem do polerowania chromu(są dedykowane) i zasuwasz. Jak masz syf chemiczny to nitro na początek. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 ku*wa, ale to sa szprychy !!!! Mozna sie zaje*ac czyszczac to :banghead: Nie mam zamiaru odkrecac szprych i pozniej centrowac kolo jeszcze raz :icon_twisted: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Nie musisz ich odkręcać żeby je umyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 No umyc to tak, ale pozniej szmatka, pasta i jedziesz na recznym, tak ? Myslelem aby cale kolo wlozyc do jakiejs kapieli odtluszczajacei i na polerke dac :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Bądź twardy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Dobrze ze od pazdziernika juz opady sniegu zapowiadaja bo bedzie dluga zima i bede mial od chu*a czasu na czyszczenie i polerowanie :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.