krokodyl480 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Od niedawna jestem użytkownikiem CBR i w ogóle użytkownikiem moto. Podczas hamowania odczuwam jakiś stuk w główce ramy. Kolega podpowiadał, że łożyska, nie wiem czy mówił prawdę, ale podobno można to jakoś dokręcić, czy coś. Może ktoś wie coś więcej, robił już to, albo wie jaki jest koszt, i czy te łożyska są jakieś specjalne, czy zwykłe. Czy są tam też jakieś tuleje. Pozdro dla wszystkich forumowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Stuk w główce ramy oznacza luz na łożyskach. Kolega nie kłamał. Może da się jeszcze dokręcić, ale może to być kosztem sterowności. Powinno się łożyska wymienić. Koszt w ASO, to 400-500PLN za komplet łożysk i ok. 250PLN robocizna. Przyzwoite zamienniki już od 100PLN. Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Kolega mówił Ci prawdę. Można dokręcać, ale wymiana i tak będzie konieczna prędzej czy później. Nie są to takie zwykłe łożyska, które można kupić w zwykłym żelaźniaku, ponieważ są igiełkowe i pod konkretny motocykl. Koszta masz powyżej, więc nie będę się powtarzał. ;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 niekoniecznie. Łożyska mogą być dostępne w sklepach z łożyskami/uszczelniaczami, ceny już od 10PLN, za dobre łożysko licz ok.30PLN jeśli jest normatywne. Jeśli takie nie jest to pozostaje Ci oryginał w salonie. Dociąganie łożyska to błąd. Przód należy rozebrać, łożyska umyć, zweryfikować, jeśli są OK przesmarować i złożyć. Wielu z Was o tym zapomina, budzą się dopiero gdy łożysko puka i nie nadaje się do dalszej eksploatacji. A obsługa tego łożyska to standardowa czynność obsługowa motocykla, tak jak naciąg łańcucha czy wymiana oleju, tylko przeprowadzana odpowiednio rzadziej. :banghead: MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 (edytowane) Daj do mechanika niech dokreci i oceni czy trzeba wymieniac czy jest OK. Ale z czasem i tak musisz sie liczyc na wymiane. Edytowane 15 Sierpnia 2010 przez jimi11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl480 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Dzięki, tak też zrobię zaprowacdzę do fachowca i niech oceni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi