nurider Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 witam jestem od miesiąca posiadaczem sporta 883 '05, wcześniej - jakieś 15 lat temu poruszałem się na iżach i junakach ;) taka pierwsza uwaga - przy prędkości ok 90 (145km/h) czasami zaczyna latać przód - jakby wpadał w jakieś kołysanie - może to ja go ruszam wrzucając 5, niby nie ma luzów na główce, droga raczej równa więc co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 witam jestem od miesiąca posiadaczem sporta 883 '05, wcześniej - jakieś 15 lat temu poruszałem się na iżach i junakach ;) taka pierwsza uwaga - przy prędkości ok 90 (145km/h) czasami zaczyna latać przód - jakby wpadał w jakieś kołysanie - może to ja go ruszam wrzucając 5, niby nie ma luzów na główce, droga raczej równa więc co może być przyczyną? Sprawdź opony. Chociaż pewnie gdyby to było przyczyną, to i przy niższych prędkościach było by odczuwalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 witam jestem od miesiąca posiadaczem sporta 883 '05, wcześniej - jakieś 15 lat temu poruszałem się na iżach i junakach ;) taka pierwsza uwaga - przy prędkości ok 90 (145km/h) czasami zaczyna latać przód - jakby wpadał w jakieś kołysanie - może to ja go ruszam wrzucając 5, niby nie ma luzów na główce, droga raczej równa więc co może być przyczyną? Opony, źle ustawiona trakcja,/sprawdź czy moto jedzie jednym śladem/ luz na wahaczu, krzywa rama, półki. Przyczyn może być mnóstwo. Musisz eliminować je po kolei. Nawet kufry potrafią zakłócać tor jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 wlasnie nie wiem czy to nie moja wina - moze to ja go jakoś bujne i tak zaczyna sie przód kołysać - bylo to po zmianie na 5. wczoraj testowałem na tej samej trasie do 95 i niby nic... muszę sie nauczyć przelicza te mile na km, albo sobie markerem licznik dodatkowo wyskaluję ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Nawet jakbys go bujnal to nie ma opcji zeby wpadal w jakies dlugotrwale wibracje jesli wszystko jest ok. Sprawdz opony jak ktos mowil, cisnienie w nich na poczatek, luzy lozysk w kolach, luzy w lozyskowaniu wahacza, luzy w glowce, oraz same kola-czy sa proste. Ja mam starego Ironheada z luzem w wahaczu wlasnie a nie wpada mi w zadne wibracje przy zadnych predkosciach, tylko jak klade sie w zakret to musze brac poprawke na ten luz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.