PGR Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Czyli tak jak mówiłem michałku i teraz już wszystko Jasne... CB i sportowy wydech i bedziesz miał juz spoko fure... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zooq Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 zaczynając ten temat nie spodziewałem się wcale jednomyślności, bo to nierealne. jasne jest, że czterocylindrowce mają swoje plusy i minusy podobnie zresztą jak dwu. sam już mam zamęt w głowie bo nie wiem jak tu się do tego zabrać. jak wczesniej pisałem obecnie jestem za Yamahą ale kurna gdybym znalazł dobrą dwójeczkę to bym się poważnie zastanawiał. jeśli chodzi o kaske to chyba jednak bym własnie dwugarnkowca wybrał... hehe nie ma to jak dobrze podejść do problemu i ze zdecydowaniem :D ;) dzięki za info i rady :) pozdrawiam :)))))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siroskar Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 A ja pomykam singlem 500 ccm. MOc 44 KM i zamykam 180 km/h. Koszt serwisu jest nieporównywalnie niższy a wrażenia ciekawe. Może warto zacząć na czymś tańszym w utrzymaniu a po nabraniu właściwych dla motocyklisty umiejętności kupić już coś poważnego. Z pewnością po sezonie stwierdzisz, że Twoja pięćsetka zrobiła się niczym rower i zapragniesz czegoś większego. A Hondę chyba najłatwiej i najkorzystniej sprzedasz. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kil-R Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 ale teraz pomykasz na V2 ... i jak wrażenia? Fajnie pracuje SV... Ja swoją uwielbiam za mozliwości silnika... Bardzo przyjemny rodzaj napedu. Elastyczny, dość mocny a jednocześnie lekki. ;) PZDR! Jest zaje.... SUPER. Tak mnie raduje ta maszynka ze hoooo!! Pozdrawiam Szczecin :D 6 latek tam spedzilem Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bouli Opublikowano 30 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2004 A moze Hondzie 450s? Ja juz dluzszy czas na nia choruje. Chociaz nie wiem jak z awaryjnoscia bo swoje latka ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 30 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2004 ..CZTERY wydaje wyczesany dzwięk ... jak by cię prosił o jeszcze a 2 no to bez komentu... lipa Co do elastyczności i przyspieszeń to ja preferuje 4 poza tym czwórka generuje mniejsze wibracje..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zooq Opublikowano 12 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 cóż... już po problemie :) :mrgreen: jeżeli ktoś z 4umowiczów będzie chciał sprzedać lub będzie wiedział o dobrej ofercie sprzedaży Hondy CB500 lub Kawasaki ER-5 to bardzo gorąco proszę o info! :mrgreen: jeśli chodzi o cenę to tak do 8500 zecików :Dpozdrawiam i dzięki za pomoc :D))))))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 ja jestem za 4garnuszkami-ale jeśli xj600 to brałbym ta starszą (nie diversion)-produkowana bodajże do 91rjest mocniejsza,dwie tarcze na przodzie i jej bardziej kanciasta sylwetka jakoś mi lepiej pasuje Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.