kiki Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Witam. Sprawa ma się mniej więcej tak - kumpel ma moto jak w temacie. Umył go sobie myjką i wyjechał na przejażdżkę- po około 200-300 metrach silnik zaczął prychać i zgasł. Okazało się, że pompa nie podaje paliwa. Więc sprawdziliśmy wszystkie przewody, masy i połączenia-- nic nie pomogło. W celu sprawdzenia pompy podłączyliśmy ją na krótko - działa i pompuje paliwo do gaźników. Ewidentnie nasuwa mi się że wina leży po stronie sterownika (przekaźnika) pompy paliwowej. Strasznie się on grzeje (jak moto pochodzi parę minut nagrzewa się on niczym regulator napięcia) oraz wypuszcza napięcie na pompę paliwową tylko ~6V. Jest jakiś sposób żeby go dokładnie sprawdzić? Wiecie jaki sterownik można podłączyć w zamian aby moto odżyło? Spotkał się ktoś z takim problemem ? Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 (edytowane) slynne pomysly pana hondy na pompe paliwowa. powypinac wszystko, poczyscic, przepsikac i zapiac. jak nie pomoze dac znac. p.s. instalacja serii vt z lat 80 jest jedna z bardziej popierdolonych i nielogicznych. cos sie chlopakom zdrowo pomieszalo przy projektowaniu. na pocieszenie polecam instalacje bmw seri 'cegala' z tych lat ;) Edytowane 8 Sierpnia 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 czyszczenie to były nasze pierwsze kroki :)- też myślałem że to może być coś ze złączkami-a tu dalej to samo, tzn nic. Nawet w przypływie euforii wyczyściłem styki w pompie paliwa :) ale w dalszym ciągu nici :(... szynszyll to żeś mnie zmartwił z tą instalacją- mam nadziej ze jednak uda się coś z tym zrobić. Pozdr :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 ile kabli wchodzi do pompy paliwa? bo nie wiem ktora wersje VT macie. czy to ta wersja instalacji? http://www.motoinfo.yoyo.pl/Honda/Honda%20VT1100C.bmp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 (edytowane) z pompy wychodzą 2 przewody - dodatni i ujemny. Ida one następnie do przekaźnika(sterownika??), a z owego przekaźnika wychodzą już 3 kable- jeden idzie pod cewke drugi jest masowy i trzeci chyba plusowy. Cos poradzisz? :icon_mrgreen: Edytowane 9 Sierpnia 2010 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Wpadnij kiedyś do mnie do Modlina bo ja mam jeszcze jeden taki przekaźnik.Tel.506436737 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 (edytowane) no to masz prostsza wersje i dobrze. zwykly przekaznik - nic groznego pod warunkiem ze to pompa nie ma zwarcia. Edytowane 10 Sierpnia 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 http://yfrog.com/j520097596j http://yfrog.com/8681429908j dokładnie on tak wygląda- edzio - masz taki właśnie? Da się go w ogóle zwyczajnym przekaźnikiem zastapić ? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 a sama pompa jest sprawna, nie obciaza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Pompa sama w sobie działa ok - wystarczy dac jej napięcie i smiga pompując paliwo- styki też ma nie nadpalone więc raczej to nie jej wina. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 no to dac zwykly stycznik, podac na niego jakies sensowne sterowanie i po krzyku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.