Skocz do zawartości

KTM 540 SXC lc4 na ciepłym silniku nie odpala


Mati155
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Trochę mnie tutaj nie było ale niestety brak czasu.

Zdążyłem zmienić moja Huske na KTM-a.

I od jakiegoś czasu mam z nim problem, a mianowicie nie odpala jak się zagrzeje. Na zimnym silniku odpala normalnie bez problemu za pierwszym strzałem, gdy motorek się zagrzeje jest problem nie odpali na kopa. Oczywiście znam procedurę odpalania lc4 z ustawieniem kopniaka itd., mimo to nici. Zaskakujące jest to że, wystarczy pchnąć kawałek kata i odpala dosłownie jeden obrót i silnik pracuje równo trzyma wolne obroty itd.

 

Próbowałem wszystkiego zmiana świec, regulacja zaworów, sprawdzony łańcuch rozrządu, czyszczenie gaźnika(złożony według książki serw) ssanie ustawione, nawet rozebrałem tłumik przy okazji i wymieniłem środek na nowy.

 

Zastanawiam się nad elektryką, ponieważ robiłem w nim już dwa razy SEM ale teraz niby wszystko jest dobrze.

 

Nie mam pojęcia gdzie szukać , proszę o porady może ktoś miał taki przypadek?

z góry dzięki, pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj autodekompresator umieszczony jest na wałku rozrządu i jego praca zależy tylko od obrotów tegoż wałka. Mati, a może za słabo kopiesz? Nie żebym kwestionował siłę Twojej nogi, ale moja LC4 szczególnie po zagrzaniu wymaga naprawdę energicznego nadania wałowi przyspieszenia (kopniak niekoniecznie musi dojść do ogranicznika). Jeśli się do tego nie przyłożę, mój też potrafi nie zapalić i mam wrażenie, że dzieje się tak, bo iskra była niewystarczająca do zapalenia mieszanki.

pzdr

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świeca ma kolor brązowy jasny, nie jest ani mokra może troszkę okopcona.

 

odpalam go prawidłowo wiem ze lc4 na ciepłym wymaga techniki i wkładu odrobiny siły.

 

Spróbuje jeszcze z ustawieniem mieszanki bo on trochę strzela w tłumik, a lc4 potrzebuje właściwego ustawienia bardzo czuła jest ta regulacja i zbyt duza ilosc powietrza/paliwa powoduje ze ciezką z odpaleniem.

 

Musze cos probować bo w moim przypadku cała reszta jest juz sprawdzona wiec to chyba wina gaźnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...