Mati155 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Witam. Trochę mnie tutaj nie było ale niestety brak czasu. Zdążyłem zmienić moja Huske na KTM-a. I od jakiegoś czasu mam z nim problem, a mianowicie nie odpala jak się zagrzeje. Na zimnym silniku odpala normalnie bez problemu za pierwszym strzałem, gdy motorek się zagrzeje jest problem nie odpali na kopa. Oczywiście znam procedurę odpalania lc4 z ustawieniem kopniaka itd., mimo to nici. Zaskakujące jest to że, wystarczy pchnąć kawałek kata i odpala dosłownie jeden obrót i silnik pracuje równo trzyma wolne obroty itd. Próbowałem wszystkiego zmiana świec, regulacja zaworów, sprawdzony łańcuch rozrządu, czyszczenie gaźnika(złożony według książki serw) ssanie ustawione, nawet rozebrałem tłumik przy okazji i wymieniłem środek na nowy. Zastanawiam się nad elektryką, ponieważ robiłem w nim już dwa razy SEM ale teraz niby wszystko jest dobrze. Nie mam pojęcia gdzie szukać , proszę o porady może ktoś miał taki przypadek? z góry dzięki, pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Podaj jeszcze kolor świecy Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Ciekawe,ale ja bym sprawdził ustawienie dekompresatora połączonego z kopniakiem,tzn nie znam dokładnie budowy Twojego silnika ale w mojej XL 600 to właśnie było przyczyną ni palenia na ciepłym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 (edytowane) Tutaj autodekompresator umieszczony jest na wałku rozrządu i jego praca zależy tylko od obrotów tegoż wałka. Mati, a może za słabo kopiesz? Nie żebym kwestionował siłę Twojej nogi, ale moja LC4 szczególnie po zagrzaniu wymaga naprawdę energicznego nadania wałowi przyspieszenia (kopniak niekoniecznie musi dojść do ogranicznika). Jeśli się do tego nie przyłożę, mój też potrafi nie zapalić i mam wrażenie, że dzieje się tak, bo iskra była niewystarczająca do zapalenia mieszanki. pzdr Edytowane 7 Sierpnia 2010 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati155 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 świeca ma kolor brązowy jasny, nie jest ani mokra może troszkę okopcona. odpalam go prawidłowo wiem ze lc4 na ciepłym wymaga techniki i wkładu odrobiny siły. Spróbuje jeszcze z ustawieniem mieszanki bo on trochę strzela w tłumik, a lc4 potrzebuje właściwego ustawienia bardzo czuła jest ta regulacja i zbyt duza ilosc powietrza/paliwa powoduje ze ciezką z odpaleniem. Musze cos probować bo w moim przypadku cała reszta jest juz sprawdzona wiec to chyba wina gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.