arbuz Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 CZesc WamMam pytanko: jaki dajecie olej do zawieszen w ruskach? Slyszalem ze ten specjalny do amorkow jakis tam jest za rzadki....Radzili mi rozrobic 1:3 (1:4) hipol z olejem silnikowym. (ile powietrza w przednim?)wlasnie robie przednie zwieszenie od kaski, a z tylnych amorkow swiezo zrobionych rzygal troche olej (hipol) :oops: Jesli jest juz taki temat to dajcie linka bo mi nie udalo sie nic znalezco tym zagadnieniu. Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swistak Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Cześć!Amortyzol jest za rzadki , ale po zmieszaniu 1:1 z olejem silnikowym daje wystarczające tłumienie. Możesz poeksperymentować z proporcjami i dobrać optymalną twardość dla siebie. ;) BTW hipol to olej przekładniowy, a nie do amortyzatorów :D Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 dzieki... wiem , ze to przekladniowy ;)....mam go nie uzywac wcale do amorkow? kupel stosuje u siebie..... :roll: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Jak nalejesz Hipolu, to bedzie taki efekt jakbys zespawal ze soba ruchome czesci amortyzatora. Podobno na Hipolu mozna nawet powaznie uszkodzic wnetrze teleskopu, a w nastepstwie tego rowniez siebie. Ja mam wlany zwykly silnikowy Selektol 20W40 i jak dla mnie jest ok. W zimne dni troche twardziej, ale mi to pasuje. Tyle, ze ja waze 100kg.A w motociuszkach jeszcze wiecej. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 I jeszcze jedno. Jak juz chcesz experymentowac z olejami, to poprobuj roznych gestosci olei silnikowych, Nie mieszaj bron boze oleju przekladniowego z silnikowym!! Moga wyjsc z takiego mixu gluty czy jakis syf i narobisz sobie roboty dodatkowej. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Ok dziekizrobie jak radzi swistak: zmieszam somie amortyzol z olejem lotos city 115w40.pozdrawiam ps wlasnie wybilem bieznie lozysk z glowki ramy. Spawarka mnie uratowala... ;) az sie smar zapalil w gowce :roll: spadam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 a ja się zastanawiam czy nie wlać by do lag oleju hydraulicznego (do wspomagania). Jest dość rzadki, ale nie wiem czy nie za rzadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Te do wspomagania sa podobnej gęstości jak „twarde” oleje do amortyzatorów Porównując lepkość to będzie około 15W 30 , cos koło tego. Do ruska można śmiało nalać oleju silnikowego o podwyższonej gęstości typu 20W50 lub takiego reliktu jak LUX 10.Wiem że to straszny syf ale w zawieszeniu powinien dać sobie radę i nie powinno się nic zatrzeć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 30 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2004 Motocykl jej zrobiony na cruisera, czyli bedzie podrozowal po szosie glownie. czy sam silnikowy nie bedzie za gesty? A ja juz kupilem amortyzol ;( :evil2: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swistak Opublikowano 30 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2004 A ja juz kupilem amortyzol ;( I tego się trzymaj ! :D Zobaczysz jak piękna może być jazda po tarce! (oczywiście nie na samym amortyzolu) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 1 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2004 A ja juz kupilem amortyzol ;( I tego się trzymaj ! :D Zobaczysz jak piękna może być jazda po tarce! (oczywiście nie na samym amortyzolu) :D :lol: Chodzi Ci o tarke na drogach gruntowych czyli poprzeczne rownomiere nierownosci, ktre niewiadomo skad sie biora? :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 2 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2004 prosze napiszcie szybko jaki ma byc poziom oleju w przednim zawieszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 5 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2004 Jesli dobrze pamietam, to po 100ml do kazdej lagi. Ale glowy nie daje. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boronet Opublikowano 5 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2004 Pojemność przednich amortyzatorów 2 x 0,1 l wiecej na www.soviet.emka.prv.pl ciekawa stronka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 5 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2004 Oki dziekuje i pozdrawiam. Russian boxers rulz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.