jack_a Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Czy ktoś wie, dlaczego odległość od cewki zapłonowej do świecy jest w etz taka duża?Czytałem gdzieś, że długość przewodu wysokiego napięcia wpływa na iskrę. Czy warto umieścić cewkę bliżej świecy, np. pod zbiornikiem paliwa ?Jeżeli tak, to jest to chyba najprostszy sposób na ułatwienie rozruchu, lepszą pracę na wolnych obrotach itp.No i porządek w tej plątaninie kabli się poprawi :D Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 no moim zdaniem cewka znajduje sie w tym a nie w innym miejscu żeby nie było za dużo części na widoku, ale taka wypolerowana cewka na lustro pod bakiem ładnie sie prezentuje a i faktycznie moze sie poprawic praca silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 prosze pamiętac o tym ze cewka nie moze być byle gdzie bo się grzeje!! Konstruktor przewidział dla niej takie miejsce zeby było dobrze, a przybliżając ją do cylindra napewno nie bedziej lzej kopnik chodził!!! Jaka plątanina kabli!!! Według mnie instalacja w mz na tamte czsy jest naprawde dobra! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack_a Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Dzięki Łukasz. Teraz już myślę o tym trochę inaczej, ale tak czy siak spróbuję przechytrzyć konstruktora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack_a Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Jeszcze co do plątaniny kabli. Uważam, że w MZ jest straszna plątanina kabli i muszę coś z tym zrobić, bo spać po nocach nie mogę!!!Ja chcę mieć instalację dobrą na TE czasy, nie na tamte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Jak umieścisz cewke pod bakiem to będzie jej bardzo ciepło od cylindra i moze się przegrzać!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Czesc Łukasz ja nie sadze zeby cewka pod bakiem sie przegzewała, a nawet jestem tego pewien. Bedzie wrecz odwrotnie ped powietrza podczas jazdy bedzie ja chłodził. Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Ja zostaje przy swoim. Nie ruszałbym cewki ze swojego miejsca. I uwazam iż moze tak byc ze ciepło oddawane z cylindra chociazby na postoju moze zaszkodzić cewce!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 teoria z przegrzewanie sie cewki nie jest dobra teoria, niekture cewki znajduja sie w samym silniku i tam jeszcze bardziej sie nagrzewa i nic sie nie dzieje. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 moge tylko dorzucic swoje 3 grosze ze w jawie cewki znajduja sie pod bakiem.... nie wiem czy sie grzeja bo nigdyy tego nie sprawdzalem poprostu stwierdzilem ze ta informacja moze sie komus przydac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Ta informacja potwierdziła tylko moja teorie dzieki profancer. Tak własnie myslałem ze jakis motor którego robiłem miał cewki od bakiem, teraz sobie przypomniałem to była cezeta no ale to prawie to samo co jawa silnik ten sam no chyba ze muwimy o jawie ts to tam silnik jest inny. Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Pierniczycie o tych cewkach az mi sie dzis zjarała :D :D :) I dupa z jazdy :) :D ;) Jazda dopiero w Niedziele :cry: :cry: :cry: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack_a Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Dzięki chłopaki, teraz już nie mam wątpliwości i montuję cewkę pod zbiornikiem paliwa.Kabel będzie miał ok. 15 cm. :D Mam manię poprawiania, ulepszania i jeśli chcecie będę informował o cewce (czy się nie grzeje pod tym zbiornikiem) i o innych moich pomysłach na ulepszanie dobrego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Na szczescie to u mnie noie byla cewka Tylko Kondensator i juz moto chodzi ;) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Na szczescie to u mnie noie byla cewka Tylko Kondensator i juz moto chodzi :Da wiesz ze mi tez cos poszlo z zaplonem, jak odchylam platynki to iskra raz jest a raz jej nie ma, czym to moze byc spowodowane? cewka raczej ok bo pozyczylem od kolegi i to samo sie dzieje. Jestem powaznie zaniepokojony ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.