Skocz do zawartości

Akcesoryjne kierunkowskazy


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zabrałem się za wymianę kierunkowskazów na akcesoryjne i pierwszy problem już na starcie :/

oryginalne kierunki są na dwóch przewodach, a nowe na jednym. W temacie elektryki jestem laikiem do n'tej potęgi. Czy ktoś z Was może mnie naprowadzić na właściwy tor? Co muszę zrobić, żeby instalacja działała? dodam, że wymienić planuję i przednie i tylne na jednożyłowe.

Z góry dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie kierunki powinny mieć po trzy przewody z czego wykorzystasz tylko jeden.Prawdopodobnie będziesz potrzebował jeszcze przerywacz do kierunków diodowych.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nowe kierunki świeca po podłączeniu "+" do kabla a masy na obudowe (np. przy śrubie mocującej) . JEżeli tak to zamontuj je i pojedyńczy przewód podłącz do jednego z tych dwóch kabli , do tego na którym będzie kierunek migał .

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi - za chwilę uciekam do garażu sprawdzić patent z masą :)

Dodam, że kierunki nie są diodowe, ale tradycyjne 12V z żarówką.

 

no i już działają :)

dzięki za rady! faktycznie wystarczyło masę podpiąć pod nakrętkę mocującą kirunkowskaz.

teraz borykam się z zamianą tylnej lampy... okazało się, że fabryczne rozwiązania nie są najprostsze, i że kierunki są podpięte pod tylną lampę. Muszę wszystko jeszcze raz rozkręcić i od nowa porozprowadzać.

Mam nadzieję, że diodowa lampa tylna będzie działała bez żadnych przerywaczy itp...

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden przewód bo obudowa kierunkowskazu jest pewnie metalowa, stąd masę bierze z masy motocykla, jeśli uchwyt/miejsce mocowania masz metalowe i nie odizolowane od ramy moto.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie kierunki powinny mieć po trzy przewody z czego wykorzystasz tylko jeden.Prawdopodobnie będziesz potrzebował jeszcze przerywacz do kierunków diodowych.

 

Tylko jeżeli mamy wersję ze świecącymi migaczami jako pozycje (amerykańska, kanadyjska), w pozostalych są dwa albo jeden kabel (jak masa na obudowie). Co do kierunków diodowych, nie trzeba wymieniac przerywacza, wystarczy wpiąć równolegle, pod kabel kierunkowskazu, opornik ( 4-6 OM, 20-50W), po jednym na każdą stronę - jeżeli wymieniamy wszystkie 4 kierunki. Jak np. tylko tylne, nie trzeba tego robić- będą szybciej migały i tyle.

 

Edytowane przez mirusiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...