mkulpa Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Chodzi mi o to jak odciąć zapłon w exc. Gdzie mam się podłączyć z jakimś małym pstryczkiem tak aby dzieciaki latające po parkingu wciskając czerwony guzik nie mogły odpalić silnika. Gdyby ktoś kopką machał również ma nie zaskoczyć. Gdzie się podłączyć? Ma ktoś jakiś pomysł gdzie ukryć magiczny pstryczek tak aby przy ruszaniu nie było widać gdzie on jest? W sprawach mechaniki jestem laikiem ale chyba nie jest to zbyt skomplikowana operacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 (edytowane) Chodzi mi o to jak odciąć zapłon w exc. Gdzie mam się podłączyć z jakimś małym pstryczkiem tak aby dzieciaki latające po parkingu wciskając czerwony guzik nie mogły odpalić silnika. Gdyby ktoś kopką machał również ma nie zaskoczyć. Gdzie się podłączyć? Ma ktoś jakiś pomysł gdzie ukryć magiczny pstryczek tak aby przy ruszaniu nie było widać gdzie on jest? W sprawach mechaniki jestem laikiem ale chyba nie jest to zbyt skomplikowana operacja? Prosta sprawa, sam mam tak zrobione bo mi sie fabryczne przełczniki popsuły... Musisz znaleźć kable idące do guziczka gaszącego silnik, rozciąć je i założyc przełącznik dalej kable poprowadzić do seryjnego wyłacznika. Wiadomo jeśli pstryczek będzie włączony iskry nie bedzie, jesli bedzie wyłączony to bedzie normalne gaszenie z guziczka. Fakt wtedy moto bedzie kreciło ale nie odpali. Tak samo moza chyba zrobić z guzikiem od rozruchajki ale wtedy kickstarter pozostaje... Pozdro, mam nadzieje że pomogłem troche. Edytowane 24 Lipca 2010 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkulpa Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Prosta sprawa, sam mam tak zrobione bo mi sie fabryczne przełczniki popsuły... Musisz znaleźć kable idące do guziczka gaszącego silnik, rozciąć je i założyc przełącznik dalej kable poprowadzić do seryjnego wyłacznika. Wiadomo jeśli pstryczek będzie włączony iskry nie bedzie, jesli bedzie wyłączony to bedzie normalne gaszenie z guziczka. Fakt wtedy moto bedzie kreciło ale nie odpali. Tak samo moza chyba zrobić z guzikiem od rozruchajki ale wtedy kickstarter pozostaje... Pozdro, mam nadzieje że pomogłem troche. dzięki, idę zaraz pogrzebać w garażu bo leje straszliwie u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 ja bym poszedł dalej :D albo poszukał na allegro lub w sklepach elektronicznych takich wyłaczników z kluczykiem i wtedy miałbyś namiastke stacyjki :D albo jak ci nie szkoda kasy kupić stacyjke do simsona (40-50 zł kosztuje) i podłaczyć równolegle do orginalnego czerwonego guziczka i np trytytkami przymocować do kierownicy można by z stacyjką od simsona zrobić jeszcze blokade rozrusznika że jak wyjmiesz z niej kluczyk to nie da sie kręcić rozrusznikiem ale to już troche dłubania :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 ja bym poszedł dalej :D albo poszukał na allegro lub w sklepach elektronicznych takich wyłaczników z kluczykiem i wtedy miałbyś namiastke stacyjki :D albo jak ci nie szkoda kasy kupić stacyjke do simsona (40-50 zł kosztuje) i podłaczyć równolegle do orginalnego czerwonego guziczka i np trytytkami przymocować do kierownicy można by z stacyjką od simsona zrobić jeszcze blokade rozrusznika że jak wyjmiesz z niej kluczyk to nie da sie kręcić rozrusznikiem ale to już troche dłubania :D Skitrany wyłącznik bedzie lepszy, taka prowizoryczna stacyjka to w sumie wyrywasz kable i je łaczysz i jedziesz dalej :D A wyłacznik trzeba jeszcze znaleźć :flesje: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 albo tak jak w drzecie, stacyjka, czujnik w klamce sprzęgła i ukryty włącznik startera kto pierwszy raz ma styczność nie ma bata aby odpalił Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Czujnik w klamce sprzęgła? Jak to działa? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Tak samo jak czujnik stopu w klamce przedniego hamulca. poprostu gdy nie wcisniesz sprzęgła motocykl nie odpala (tak samo jak ma przełączony gaszak na off) Co ciekawe NX650 też ma taki czujnik w klamce. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.