Skocz do zawartości

Zacisk haulcowy z dwoma odpowietrznikami


BUSH
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie :D

Kwestie odpowietrzania hamulca mam juz opanowana zastanawia mnie tylko jak odpowietrzac uklad haulcowy w ktorym zacisk wyposazony jest w dwa odpowietrzniki. Co w takim przypadku nalezy robic?

Obstawiam, ze powinienem poprostu po przepompowaniu w momencie gdy pedal haulca jest wcisniety odkrecic jeden a pozniej drugi zaworek ale chcialbym sie upewnic.

 

Pozdrawiam

 

DOPISANE: Rozmawialem z kolega, ktory powiedzial, ze po przepompowaniu powinienem odkrecic jeden zaworek, zakrecic po czy nalezy przepompowac i trzymajac pedal hamulca odkrecic drugi. Prawda to? Zauwazylem rowniez, ze jeden tloczek jest wiekszy od drugiego - czy ma znaczenie kolejnosc od ktorego odpowietrznika zaczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżbyś pod moim wpływem wziął się za swoje płyny? :D

 

Dzisiaj przy pomocy Busha wziąłem się za mój ostro zaniedbany tylny zacisk. Wymieniłem prowadnice zacisku wraz z uszczelkami, płyn hamuclowy i klocki. Przy okazji wyczyściłem i porządnie nasmarowałem tłoczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...