BUSH Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Witam serdecznie :DKwestie odpowietrzania hamulca mam juz opanowana zastanawia mnie tylko jak odpowietrzac uklad haulcowy w ktorym zacisk wyposazony jest w dwa odpowietrzniki. Co w takim przypadku nalezy robic?Obstawiam, ze powinienem poprostu po przepompowaniu w momencie gdy pedal haulca jest wcisniety odkrecic jeden a pozniej drugi zaworek ale chcialbym sie upewnic. Pozdrawiam DOPISANE: Rozmawialem z kolega, ktory powiedzial, ze po przepompowaniu powinienem odkrecic jeden zaworek, zakrecic po czy nalezy przepompowac i trzymajac pedal hamulca odkrecic drugi. Prawda to? Zauwazylem rowniez, ze jeden tloczek jest wiekszy od drugiego - czy ma znaczenie kolejnosc od ktorego odpowietrznika zaczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Czyżbyś pod moim wpływem wziął się za swoje płyny? :D Dzisiaj przy pomocy Busha wziąłem się za mój ostro zaniedbany tylny zacisk. Wymieniłem prowadnice zacisku wraz z uszczelkami, płyn hamuclowy i klocki. Przy okazji wyczyściłem i porządnie nasmarowałem tłoczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Najpierw odpowietrz pierwszym odpowietrznikiem (tym bliższym pompy), a jak tam będziesz już miał czysty płyn zrób drugi. Tez ma z niego lecieć czysty płyn. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.