Paweł B Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam naprawiam K1 600 nie ma ładowania, gdzie się znajduje regulator napięcia w k1 ? i czy to wina regulator napięcia? Sprawdzałem prąd bezpośrednio z kabli wychodzących z alternatora prąd przemienny pokazywało na pierniku jakieś 22 -24 wolt , a ładowania na akumulatorze nie widać na mierniku pokazuje na klemach na odpalonym motocyklu jakieś 12,4 , po jakimś czasie jazdy akumulator pada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 zjarany alternator, międzyfazowe powinieneś mieć przynajmniej ponad 60V, miałem to samo u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Aha tam z alternatora wychodzą 3 kable powinienem mieć 60 v na 2 przewodach ? czyli nie będzie to regulator? myślisz ze on się nie spalił przy uszkodzeniu alternatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 (edytowane) tak pomiędzy kablami, regulator mógł się zjarać lub mógł też uszkodzić alternator, u mnie nie było problemu, wymieniłem altek (kupiłem ze SRADa) i wszystko chodzi do dzisiaj Edytowane 13 Lipca 2010 przez Deebo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 aha czyli mam alternator do wymiany bo powinno być 60v a jak można sprawdzić reg. napięcia czy jest sprawny by po wymianie alternatora nie uszkodzić go ponownie przez regulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 (edytowane) zjarany alternator, międzyfazowe powinieneś mieć przynajmniej ponad 60V, miałem to samo u siebie Trochę się zaholowałeś. 60-80 V przemiennego będzie przy wyższych obrotach. Jak mierzyłeś to na jałowym to może być właśnie jak napisałeś. Podkręć obroty do 3-5 tyś i wtedy zmierz. Napięcie między wszystkimi fazami ma być takie same.Jeśli nie to uzwojenia. Jeśli będzie właściwe to podłącz regulator i zmień aku. I jak wtedy będzie niewłaściwe napięcie ładowania to zmień regulator. Regulator nie uszkodzi Ci uzwojeń. Edytowane 13 Lipca 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 szczerze nie wiem jak reg sprawdzić, ja zaraz po zamontowaniu szybko wszystko pomierzyłem, było ok więc zostawiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 aha ok a ja przy 8 tys gdzieś miałem do 26v max czyli alternator padł jak mówicie że regulator nie uszkodzi alternatora to zmienię na razie sam alternator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 przy 5k powinieneś mieć między 60-70V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 ok dzięki wielkie kupię od srada , widziałam tu już jedną wypowiedź od srada alternator pasuje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Regulator nie uszkodzi Ci uzwojeń. Jeżeli będzie miał zwarcie na jednej dodatniej i jednej ujemnej diodzie, to uszkodzi prądem z akumulatora. Może to jest mało prawdopodobne ale na pewno możliwe. Regulator napięcia pod kątem zwarć sprawdza się miernikiem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Alternator upieczony widać gołym okiem:) regiel wydaje się dobry nie ma żadnych zwarć na pinach szukam teraz alt od srada i sakładam:) dzięki wszystkim za info a tak z innej beczki jak myślicie w k1 nie świeci się tzn nie mruga rezerwa , pewnie czujnik w baku padnięty bo kontrolka przy włączaniu zapłonu mignie ale przy małej ilości paliwa nie miga jest tam możliwość wymiany samego czujnika? bo jeszcze tego nie zozbierałem dopiero po pracy będę grzebać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.