Skocz do zawartości

K1 600 brak ładowania


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam naprawiam K1 600 nie ma ładowania, gdzie się znajduje regulator napięcia w k1 ? i czy to wina regulator napięcia?

Sprawdzałem prąd bezpośrednio z kabli wychodzących z alternatora prąd przemienny pokazywało na pierniku jakieś 22 -24 wolt , a ładowania na akumulatorze nie widać na mierniku pokazuje na klemach na odpalonym motocyklu jakieś 12,4 , po jakimś czasie jazdy akumulator pada

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak pomiędzy kablami, regulator mógł się zjarać lub mógł też uszkodzić alternator, u mnie nie było problemu, wymieniłem altek (kupiłem ze SRADa) i wszystko chodzi do dzisiaj

Edytowane przez Deebo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zjarany alternator, międzyfazowe powinieneś mieć przynajmniej ponad 60V, miałem to samo u siebie

Trochę się zaholowałeś.

60-80 V przemiennego będzie przy wyższych obrotach.

Jak mierzyłeś to na jałowym to może być właśnie jak napisałeś.

Podkręć obroty do 3-5 tyś i wtedy zmierz.

Napięcie między wszystkimi fazami ma być takie same.Jeśli nie to uzwojenia.

Jeśli będzie właściwe to podłącz regulator i zmień aku.

I jak wtedy będzie niewłaściwe napięcie ładowania to zmień regulator.

Regulator nie uszkodzi Ci uzwojeń.

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator nie uszkodzi Ci uzwojeń.

Jeżeli będzie miał zwarcie na jednej dodatniej i jednej ujemnej diodzie, to uszkodzi prądem z akumulatora.

Może to jest mało prawdopodobne ale na pewno możliwe.

Regulator napięcia pod kątem zwarć sprawdza się miernikiem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alternator upieczony widać gołym okiem:) regiel wydaje się dobry nie ma żadnych zwarć na pinach szukam teraz alt od srada i sakładam:) dzięki wszystkim za info

a tak z innej beczki jak myślicie w k1 nie świeci się tzn nie mruga rezerwa , pewnie czujnik w baku padnięty bo kontrolka przy włączaniu zapłonu mignie ale przy małej ilości paliwa nie miga jest tam możliwość wymiany samego czujnika? bo jeszcze tego nie zozbierałem dopiero po pracy będę grzebać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...