Michal xb Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Witam mam mały problem jak dotąd nie miałem moto z regulowanym zawieszeniem teraz mam przód i tył full regulowany i nie mogę się w tym polapac ostatnio wymienilem uszczelniacze i olej w lagach , i przednie zawieszenie zrobiło się holernie twarde wiec zmieniłem tlumienie dobicia jest miekszy ale dziwnie pracuje zacząłem krecic sruba nastawcza odbicia i regulatorem kompresji wedlog schematu z instrukcji i przedobrzylem tak mi się przynajmniej wydaje nie wiem jak teraz wyregulowac odbicie i nie bardzo wiem co mam zrobić z regulatorem kompresjii wiec proszę o pomoc jakby co to mój mail [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Jeśli poprawnie złożyłeś amortyzator i użyłeś oleju 10W, to nie pozostaje nic innego jak ustawić amortyzatory wg tabeli zamieszczonej w serwisówce, po czym ewentualnie dostosować do swoich potrzeb tor/kiepska droga - opis również zamieszczony w serwisówce. Ustaw dużymi śrubami napięcie wstępne (ilość widocznych lini) , następnie odbicie i dobicie śrubami na szczycie i na dole uprzednio wkręcając je na maksa, po czym wykręć zalecaną ilość obrotów. Wszystko opisane jest w serwisówce lub "owner manual". http://www.buell.com/om/99474-09Y_en/file-...p#hdtopic002275 Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal xb Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Uszczelniacze i olej wymieniali mi w serwisie wiec ( teoretycznie ) powinno być zrobione na cacy. Tylko na wybojach lub np. Studzienkach na ulicy, jest odczuwalne stukanie na kierownicy i nie wiem czy to za sprawa nie właściwej regulacji zawieszenia czy serwis spieprzyl sprawę. Muszę jeszcze sprawdzić lozysko w glowce i kole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal xb Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Jeśli poprawnie złożyłeś amortyzator i użyłeś oleju 10W, to nie pozostaje nic innego jak ustawić amortyzatory wg tabeli zamieszczonej w serwisówce, po czym ewentualnie dostosować do swoich potrzeb tor/kiepska droga - opis również zamieszczony w serwisówce. Ustaw dużymi śrubami napięcie wstępne (ilość widocznych lini) , następnie odbicie i dobicie śrubami na szczycie i na dole uprzednio wkręcając je na maksa, po czym wykręć zalecaną ilość obrotów. Wszystko opisane jest w serwisówce lub "owner manual". http://www.buell.com/om/99474-09Y_en/file-...p#hdtopic002275 Witam mam pytanko jakie opony masz na ulyssesie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 D616 Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal xb Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Miałeś te dunlopy od początku czy kupowales je u nas w PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.