Skocz do zawartości

Regulacja zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam mały problem jak dotąd nie miałem moto z regulowanym zawieszeniem teraz mam przód i tył full regulowany i nie mogę się w tym polapac ostatnio wymienilem uszczelniacze i olej w lagach , i przednie zawieszenie zrobiło się holernie twarde wiec zmieniłem tlumienie dobicia jest miekszy ale dziwnie pracuje zacząłem krecic sruba nastawcza odbicia i regulatorem kompresji wedlog schematu z instrukcji i przedobrzylem tak mi się przynajmniej wydaje nie wiem jak teraz wyregulowac odbicie i nie bardzo wiem co mam zrobić z regulatorem kompresjii wiec proszę o pomoc jakby co to mój mail [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli poprawnie złożyłeś amortyzator i użyłeś oleju 10W, to nie pozostaje nic innego jak ustawić amortyzatory wg tabeli zamieszczonej w serwisówce, po czym ewentualnie dostosować do swoich potrzeb tor/kiepska droga - opis również zamieszczony w serwisówce.

Ustaw dużymi śrubami napięcie wstępne (ilość widocznych lini) , następnie odbicie i dobicie śrubami na szczycie i na dole uprzednio wkręcając je na maksa, po czym wykręć zalecaną ilość obrotów.

Wszystko opisane jest w serwisówce lub "owner manual".

http://www.buell.com/om/99474-09Y_en/file-...p#hdtopic002275

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze i olej wymieniali mi w serwisie wiec ( teoretycznie ) powinno być zrobione na cacy. Tylko na wybojach lub np. Studzienkach na ulicy, jest odczuwalne stukanie na kierownicy i nie wiem czy to za sprawa nie właściwej regulacji zawieszenia czy serwis spieprzyl sprawę. Muszę jeszcze sprawdzić lozysko w glowce i kole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli poprawnie złożyłeś amortyzator i użyłeś oleju 10W, to nie pozostaje nic innego jak ustawić amortyzatory wg tabeli zamieszczonej w serwisówce, po czym ewentualnie dostosować do swoich potrzeb tor/kiepska droga - opis również zamieszczony w serwisówce.

Ustaw dużymi śrubami napięcie wstępne (ilość widocznych lini) , następnie odbicie i dobicie śrubami na szczycie i na dole uprzednio wkręcając je na maksa, po czym wykręć zalecaną ilość obrotów.

Wszystko opisane jest w serwisówce lub "owner manual".

http://www.buell.com/om/99474-09Y_en/file-...p#hdtopic002275

Witam mam pytanko jakie opony masz na ulyssesie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...