DarknesSerafin Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Krućce ssące jak nowe, przewody od podciśnienia, jeden zaślepiony a drugi podpięty pod vacum, sprawdzałem nie przepuszcza. Ten model nie ma regulowanej iglicy. Podniesienie ręcznie iglicy podczas pracy silnika nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Trzeba wyjac i rozebrac gazniki, usunac czesci gumowe i znurzyc na kilka godzin, lub cala noc w carb cleanerze, potem przedmuchac sprezonym powietrzem sprawdzajac przelot ukladu wolnych obrotow. Tak paliwo idzie bezposrednio z komor do dysz wolnych i glownej bo obie siedza w srodku komory plywakowej. Sprawdz podczas rozbierania gaznikow czy czasem indywidualne filterki na zaworkach iglicowych komor sie nie zakleily syfem i moze nie puszczaja paliwa wystarczajaco szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarknesSerafin Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Gaźniki rozbierałem już 3 razy. drugi dzień trzymałem zanurzone z wykręconymi dyszami i zdjętymi elementami gumowymi w benzynie bo niestety carbcleaner-a nie posiadam ani nie mam skąd wytrzasnąć. Przedmuchiwałem kilkakrotnie powietrzem z ciśnieniem 8bar zatykając różne wyloty aby powietrze poszło w inny kanał, wygląda jak by wszystko było wyczyszczone. Moto odpala, reaguje na ssanie ale na gaz od razu spada z obrotów, przy próbie gazowania lub usilnego wkręcenia go na obroty strzela w wydech i czasami w gaźniki. Gdyby zawiesił się pływak na tyle aby benzyna przy włączonym silniku zatrzymała się na przepustnicy i podczas odpalenia oraz dodania gazu wpadła na cylinder motocykl wkręci się na chwilę. Świece są nowe. Wygląda jak by miał zbyt niską dawkę paliwa, jak mu ją zwiększyć? Śruba od składu mieszanki serwisowo powinna być wykręcona na +/- 1,25 w tym moto w momencie jak go dostałem było +/-2,25 zmniejszenie na 1,25 nie sprawiło żadnej różnicy, iglica nie ma regulacji. Przy próbie wkręcanie zwróciłem uwagę że paliwo jest zasysane w miejscu wysunięcia iglicy na cylinder być możę w zbyt małej ilości ale główna dysza wygląda na wyczyszczoną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 chyba jednak wizyta u mechanika bedzie lekarstwem na te gazniki... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarknesSerafin Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Forum jest poświęcone mechanice aby pomóc jak brak pomysłów a nie aby wysyłać do mechanika, w takim razie po co by było to forum? Wzbogacenie dawki nic nie daje, wykręciłem na 3,5 obrotu jedynie jak przeleją się gaźniki wkręca się do maksymalnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Miałem kiedyś taki sam problem z GPZ500S. Kompletny serwis gaźników pomógł - regulacja, czyszczenie. Później zapie*dalał jak zły :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yze750 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Przestawione fazy rozrządu. Cytuj --== XtzParts.com - części do XTZ 660, XTZ 750, TDM 850, TRX 850, TDM 900 ==-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Forum jest poświęcone mechanice aby pomóc jak brak pomysłów a nie aby wysyłać do mechanika, w takim razie po co by było to forum? Wzbogacenie dawki nic nie daje, wykręciłem na 3,5 obrotu jedynie jak przeleją się gaźniki wkręca się do maksymalnych. bo serwis gaznikow zrobiony przez Ciebie nie wyleczyl motocykla, a jesli zrobisz wszystko krok po kroku jak zaleca serwisowka to nikt nic wiecej nie dopowie 1 czyszczenie gaznikow 2 poziom paliwa w gaznikach 3. regulacja skladu mieszanki 4. polozenie iglic 5. szczelnosc membran i co za tym idzie praca przepustnic podcisnieniowych 6. nieszczelnosc ukladu dolotowego na kroccach 7. problemy z kranikiem 8. zanieczyszczona benzyna to czynnosci i elementy., ktore nalezy sprawdzic a jesli wykonales wszystkie te czynnosci poprawnie to pewnie okaze sie, ze np. padl modul pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarknesSerafin Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 (edytowane) No chyba będzie trzeba zakończyć temat bo motocykl chodzi :icon_mrgreen: Przyczyną był nawilrzały filtr powietrza który się rozkleił w związku z czym moto miał zbyt lekko by zassać powietrze i nie zasysał odpowiedniej dawki paliwa, filtr musi dawać pewien opór :banghead: A co do schematu naprawy gaźnika zgłosiłem się dopiero po tym jak to wszystko sprawdziłem wraz z zmierzeniem średnicy dysz co nie jest uwzględnione w schemacie :P Edytowane 9 Lipca 2010 przez DarknesSerafin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 No chyba będzie trzeba zakończyć temat bo motocykl chodzi :icon_mrgreen: Przyczyną był nawilrzały filtr powietrza który się rozkleił w związku z czym moto miał zbyt lekko by zassać powietrze i nie zasysał odpowiedniej dawki paliwa, filtr musi dawać pewien opór :banghead: objawy faktycznie zgadzaja sie z diagnoza ale znam ten filtr - jest pancerny :wink: , chyba poprostu w ogole go nie wlozyles ... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarknesSerafin Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Też myslałem że jest pancerny dla tego zlekcewarzyłem to :P Rozkleił się na łączeniu papiery wzdłuż filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.