YAGO Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 czym mozna by to zrobic i czy ma to wiekrzy sens? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Ja w simsonioe wypełniałem korkami od wina. Różnica w mocy jest mała ale zawsze cos :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 a wyczuwalna byla? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Jakie masz otwory na wale przy mz. Bo ja przy swojej nie widziłem żadnych, (chyba że masz tak przgnity wał) :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 a wyczuwalna byla?Ja odrazu też głowice splanowałem. Róznice w mocy dało sie wyczuć ale minimalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TWISTER Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Są dwa rodzaje wałów korbowych z 2 dziurami i bez nich :mrgreen: :lol: Cytuj https://www.szkolaexpert.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 a czy one nie pomagaja w smarowaniu mieszanka glownych lozysk walu (tych 2 duzych na ktorych obraca sie os walu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 dziurki sa poto aby wal byl wywazony-od strony korbowodu jest ciezszy Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Skoro służa do wyważenia to dlaczego w niektórych wałach nie było dziur (pytam z ciekawości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 czeeeeee to zalerzy ok konstrukcji walu ....czasami wywazanie realizowane jest na etapie kucia tarcz walu poprzez odpowiednie ich uformowanie (poprostu tarcze sa ciensze w okolicach wykorbienia i to rekompensuje sily pochodzace od korbowodu ) a czasami producent realizuje to poprzez dziury ......... a czasami nie ma dziur bo przykryte sa blachami tak jak w poczciwej WSK 125 :mrgreen: pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Aaaaaa to już rozumiem, bo tak oglądałem kiedyś wał z MZ ES 250/1 i ten wał miał poza korbowodem takie zgrubienie myślałem że to po to aby zmniejszyćpojemność skrzyni korbowej a tu widze że również po to żeby wał był wyważony. Dzięki za cynk :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz Kozik Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Hej ! Jak to jest z tymi korkami od wina. Nie wypada to to ??Co do ciezaru to napewno swietny material ale czy wytrzyma temperature, plukanie paliwem, cisnienie. Ktos ma jakies czasowe doswiadczenia co do takiego rozwiazania ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 No wypadać raczej nie wypada, bo z obydwóch stron żywicą jest zatkane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 korek jest wrecz technucnym materialem-leki, nierozpuszczalny i nie nasiakajacy, robi sie z niego wiele uszczelek a temp. w skrzyni korbowej ktora w etz jest dodatkowo cholodzona niejest duza Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 czeeeee bo to tego korka to trza "zaimpregnowac " jakims lakierem co sie benzynie nie daje ...potem wcisnac na swoje miejsce i zalac zywicą fazowania otworow (oczywiscie po wyschnieciu lakieru)..... nie ma szans zeby tak wsadzony korek wypadl :mrgreen: tylko pozostaje kwestia czy to cos da w MZ :?: ... bo mi to sie to tak srednio widzi .... wzrost mocy moze byc calkowicie niezauwazalny ;) ale jak ktos chce to mozna to zrobic ....chociazby dla lepszego samopoczucia :mrgreen: :mrgreen: pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.