Maniek-J8 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 zakupiłem synowi dt50 i zastanawiam sie czy cylinder 80 pasuje w kartery i czy gaznik też musze zm,ieniać czy wystarczy zmienić dysze.jak może ktoś mi pomóc będe wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 (edytowane) Podaj nazwę cylindra, 80cc są często na wyższy wał bo żeby było 80cc w oryginalmym wale przy am6 to śrenica tłoka musi wynosić coś około 50mm. Jak jest cylinder do am6 to na akrtery wjedzie(zakładam, że jest to już nowsza dt i ma silnik moto minareli am6). Może być tak że cylek będzie pasował, ale złożysz tłok wszystko poskręcasz i nie odpali, albo mocy wgl nie będzie miał, bo właśnie może byc tłok na inny wał. Edytowane 25 Lutego 2012 przez endurowiec5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Cylinder i głowica od starej DT 80 LC2 i MX nie podejdą. Zupełnie inne silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 (edytowane) zakładając że to nowa dt ; to będzie pasował w kartery i z góry mówie że lepiej wydać troche więcej kasy na cylinder z wyższej półki niż kupić chiński na allegro za grosze bo osiągi bd gorsze niż na oryginalnej 50 ... zmiana dyszy pomoże raczej w regulacji ... wymiana gaźika na większy doda mu mocy :D Edytowane 25 Lutego 2012 przez Pro Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.