Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Moze sama obudowa ma mikro pekniecie ? Wysokosc ladowania jest o wiele za niska na gotowanie aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur123 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Jeśli ciągle Ci gotuje akumulator to znaczy, że jednak to ładowanie nie działa jak powinno. Odpal sprzęta z woltomierzem przy baterii na kilka minut, pobaw się gazem itp, symuluj jazdę. Wtedy zobacz, czy przypadkiem z tych 14V nie robi się więcej. To jakie on musi mieć to ładowanie, że po przejechaniu 100km. był suchy akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 To jakie on musi mieć to ładowanie, że po przejechaniu 100km. był suchy akumulator? bo ten akumulator ma byc suchy... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 jesli aku ma w oznaczeniach na koncu BS , to jest to suche aku , z elektrolitem wchlonietym w mate szklana. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilek17_2007 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 albo ja czegos nie rozumiem albo jest cos nie tak skoro kupuje akumulator i są w pudelku zbiorniczki z elektrolitem w instrukcji pisze wlac caly elektrolit odczekac 15 minut zamontowac i smigac robie wszystko jak piszą sprawdzam po tygodniu jakies 200km tyle ze na krótkich trasach jest elektrolit napiecie 12,7 na wyłączonym po 2 miesiącach jestem jakies 50km od domu zrobilem na tym nowym aku ok1200km ja chce do domu a on nie pali poczekalem 30 min motor ostygł z trudem ale zapalił przyjechalem do domu do aku on suchy ani kropli kupiłem nowy elektrolit zalałem ODPOWIEDNIA ILOSC pod prostownik 2 godziny zamontowalem smiga przejechalem ok 30km sprawdzam a on caly mokry i od tamtej pory ciągle cieknie jak jest plyn to pali jak nie ma to nie wydaje mi sie ze skoro wlalem plyn to to nie jest aku suche pomimo ze ma BS tak jak pisze NITOMEN i jeszcze sprawa starego jak kupowalem moto typ mówi masz nówke aku smigal dobrze az wkoncu nie pali ja do aku on suchy na neta powinna byc woda w takim modelu mysle moze nie wlał stary facet moze skleroza a chodzil naprawde krótko tamten aku a okazuje sie ze motor zozwalil juz dwa akumulatory wiec szukam przyczyny na tym forum i naprawde nie jestem dziecko ze wlewam za duzo plynu albo ze to nie stego cieknie... Ciekawi mnie bardzo kto Ci doradził odpalanie motocykla z tek dużego akumulatora? Wypada zakupić nowy akumulator i na nim zrobić pomiar napięcia ładowania a jeżeli będzie zbyt małe rozpiąć wtyczkę alternatora i pomierzyć napięcie na poszczególnych fazach. ok kupie akumulator sprawdze napiecie jest dobre nie za male nie za duze a po miesiącu aku do wyrzucenia bo suche chodzi chyba ze jest za duze ladowanie skoro go gotuje ???? a ja podłączalem go juz ze 20 razy pod miernik zimny gorący sredni na malych obrotach na duzych a napiecie jes ok a teraz jest za male bo aku dalo dupy a do tej pory bylo ok jest mozliew ze regulator raz laduje za duzo prądu a po chyili jest ok tylko ja nie trafilem na ten momęt kiedy jest za duze ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 ...aku on suchy ani kropli kupiłem nowy elektrolit zalałem ODPOWIEDNIA ILOSC pod prostownik 2 godziny zamontowalem smiga przejechalem ok 30km sprawdzam a on caly mokry i od tamtej pory ciągle cieknie... taki akumulator zalewamy raz a na zatyczce wspolnej korkow napisane jest nie otwierac... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Zakupić należy nowy aku i pomierzyć napięcia. Dziękuje do widzenia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 no to zalewajac go 2 raz elektrolitem wykonczyles go i dlatego cieknie . Po pierwsze kup nowy aku , po drugie zmien regulator napiecia i sprawdz uzwojenia altka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 a po trzecie naucz się korzystać z przecinków, bo tego się czytać nie da :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.