Digidy Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 (edytowane) witam, okazało się ze winny był brudny gaźnik, ale problem kopcenia na niebiesko pozostał, mieszankę mu robie 1:50 (dozownik odłączony) Edytowane 27 Czerwca 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 a jak sie trzyma tłok i pierścionki? może dogorywać powoli jesli kopci na neibiesko i nie ma poweru już na wyższych obrotach i predkościach, sprawdzałeś go jakkoliwek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 (edytowane) tłok zdrowizna, wyczyściłem pierwszy raz gaźnik kompresorem i problem minął z gaśnięciem - sprawdziłem czy znowu zgaśnie powyzej 100 i juz nie gasł, :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: dręczy mnie jeszcze to ze kopci, jak ruszam na 1 biegu spod świateł, oraz jak stoje na postoju, ale od zawsze mi kopcił ale już mnie to strasznie wnerwia, próbowałem różne ustawienia gaźnika, śrubkę od mieszanki wkręcam niecałe 1,5 obrotu gdzieś tak koło 1,2-1,3, na mniej też jeździłem ale też kopcił może dostaje za dużo paliwa? Edytowane 27 Czerwca 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 A jaki kolor ma świeczka? Wiedziałem, ze prędzej, czy później padnie coś w tej cagivie :biggrin: Ostatnio jak złożyłem silnik po remoncie z cagivy, to przez pierwsze 30km brał olej, wodę, lewe powietrze, za dużo benzyny i cholera wie co jeszcze i sam sie ustawił jakoś :eek: Pierwsze odpalenie wyglądało, ze po jednym pierdnięciu nie widziałem asfaltu w niebieskim dymie, z czego to się bierze? Nie wiem, mogę się tylko doymyślac, ze to jakaś czarna magia makaroniarska. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 świeca jest czarna, silnik jest dobry tylko ze za dużo kopci, nie chce mu zmieszać dawki oleju bo wtedy może sie zatrzeć, ale podejzewam ze to moze byc wina końcówki tłumika bo mi sie wysypała i jest pusta w środku(nieoryginalna ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zaworek komory pływakowej szczelny? Jest tam jakaś możliwość ustawiania iglicy oraz pływaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 (edytowane) Zaworek komory pływakowej szczelny? Jest tam jakaś możliwość ustawiania iglicy oraz pływaka? rokreciłem dół gaźnika i jest tam pływak i można go regulować, wykręcając taki zaworek, czyli powinienem obniżyć poziom pływaka? Edytowane 27 Czerwca 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 (edytowane) jak kupiłem swiece i pojeździłem trochę, i po jakieś 2 tygodniach padła to w sklepie mi ją wymienią? ( stara świeca chodzi OK ) Edytowane 29 Czerwca 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 świeca jest czarna Według mnie za dużo paliwa ponieważ świeca powinna być lekko brązowa a nie czarna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Według mnie za dużo paliwa ponieważ świeca powinna być lekko brązowa a nie czarna Czyli regulacja składu mieszanki. Zaczynaj od 1,5 obr w góre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 te gaśniecie to stało się przez to ze swieca kupiona niedawno padła, na starej chodzi OK, żeby mu obniżyć dawkę paliwa trzeba obniżyć pływak ?? bo wiem ze za dużo paliwa dostaje, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Nie wiem jaki tam jest gaźnik ale spróbuj obniżyć iglice o 1 i się przejechać czy będzie dobrze ciągnął nie dławił się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.