VinAlucard Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) Witam, ostatnio złapał mnie deszczyk na Apce. Po umyciu i wysuszeniu moto podczas przejażdżki odkryłem, że mój pojazd powoli z pięknego pyrkotania typowego dla 2t, przechodzi w dźwięk al'a kombajn. Po rozkręceniu wydechu ujrzałem coś dziwnego, mianowicie odkryłem, że wydech ten nie jest jednoczęściowy jak np w Hondzie NSR, a dwu. Uszczelka między cylindrem a "pierwszą" końcówką wydechu była ok, ale i tak dostała porcję sylikonu, zaś ta druga część - zaokrąglona, o dziwo, była bez uszczelki. Tam również nawaliłem sylikonu, gdyż powierzchnia wydała mi się bardzo nierówna, co doprowadziło do nieszczelności. Myślałem, że wszystko ok, ale dzisiaj podczas kręcenia do 10kprm sylikon najprawdopodobniej się sam usunął. :banghead: I stąd moje pytanie, jak uszczelnić tą część "na dobre" skoro sylikon nie trzyma, zespawać? :icon_eek: A może powinna tam być jakaś uszczelka? :banghead: Edytowane 21 Czerwca 2010 przez VinAlucard Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Witam, ostatnio złapał mnie deszczyk na Apce. Po umyciu i wysuszeniu moto podczas przejażdżki odkryłem, że mój pojazd powoli z pięknego pyrkotania typowego dla 2t, przechodzi w dźwięk al'a kombajn. Po rozkręceniu wydechu ujrzałem coś dziwnego, mianowicie odkryłem, że wydech ten nie jest jednoczęściowy jak np w Hondzie NSR, a dwu. Uszczelka między cylindrem a "pierwszą" końcówką wydechu była ok, ale i tak dostała porcję sylikonu, zaś ta druga część - zaokrąglona, o dziwo, była bez uszczelki. Tam również nawaliłem sylikonu, gdyż powierzchnia wydała mi się bardzo nierówna, co doprowadziło do nieszczelności. Myślałem, że wszystko ok, ale dzisiaj podczas kręcenia do 10kprm sylikon najprawdopodobniej się sam usunął. :banghead: I stąd moje pytanie, jak uszczelnić tą część "na dobre" skoro sylikon nie trzyma, zespawać? :icon_eek: A może powinna tam być jakaś uszczelka? :banghead: Co ty chcesz spawać ???? !! Pokaż zdjęcie jakieś tego wydechu. Uszczelkę najlepiej dorób a nie sylikon ładujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Co ty chcesz spawać ???? !! Pokaż zdjęcie jakieś tego wydechu. Uszczelkę najlepiej dorób a nie sylikon ładujesz. To była ironia. Właśnie dzisiaj chciałem jechać sobie dorobić jakąś uszczelkę, ale okazało się, że płyn chłodniczy mi wycieka jakąś japą u dołu silnika. Dodam, że wczoraj przebyłem trasę 70 km jednorazowo i motor strasznie mi się grzał, co zresztą nie jest dziwne, bo zgubiłem cały płyn chłodniczy po drodze. Czyżby winną w tej sytuacji była uszczelka pod cylindrem lub głowicą? :banghead: Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 To była ironia. Właśnie dzisiaj chciałem jechać sobie dorobić jakąś uszczelkę, ale okazało się, że płyn chłodniczy mi wycieka jakąś japą u dołu silnika. Dodam, że wczoraj przebyłem trasę 70 km jednorazowo i motor strasznie mi się grzał, co zresztą nie jest dziwne, bo zgubiłem cały płyn chłodniczy po drodze. Czyżby winną w tej sytuacji była uszczelka pod cylindrem lub głowicą? :banghead: możliwe ze uszczelka, może tez być termostat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.