Skocz do zawartości

Wydech Aprilia RS 125


VinAlucard
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio złapał mnie deszczyk na Apce. Po umyciu i wysuszeniu moto podczas przejażdżki odkryłem, że mój pojazd powoli z pięknego pyrkotania typowego dla 2t, przechodzi w dźwięk al'a kombajn. Po rozkręceniu wydechu ujrzałem coś dziwnego, mianowicie odkryłem, że wydech ten nie jest jednoczęściowy jak np w Hondzie NSR, a dwu. Uszczelka między cylindrem a "pierwszą" końcówką wydechu była ok, ale i tak dostała porcję sylikonu, zaś ta druga część - zaokrąglona, o dziwo, była bez uszczelki. Tam również nawaliłem sylikonu, gdyż powierzchnia wydała mi się bardzo nierówna, co doprowadziło do nieszczelności. Myślałem, że wszystko ok, ale dzisiaj podczas kręcenia do 10kprm sylikon najprawdopodobniej się sam usunął. :banghead:

 

I stąd moje pytanie, jak uszczelnić tą część "na dobre" skoro sylikon nie trzyma, zespawać? :icon_eek:

A może powinna tam być jakaś uszczelka? :banghead:

Edytowane przez VinAlucard

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio złapał mnie deszczyk na Apce. Po umyciu i wysuszeniu moto podczas przejażdżki odkryłem, że mój pojazd powoli z pięknego pyrkotania typowego dla 2t, przechodzi w dźwięk al'a kombajn. Po rozkręceniu wydechu ujrzałem coś dziwnego, mianowicie odkryłem, że wydech ten nie jest jednoczęściowy jak np w Hondzie NSR, a dwu. Uszczelka między cylindrem a "pierwszą" końcówką wydechu była ok, ale i tak dostała porcję sylikonu, zaś ta druga część - zaokrąglona, o dziwo, była bez uszczelki. Tam również nawaliłem sylikonu, gdyż powierzchnia wydała mi się bardzo nierówna, co doprowadziło do nieszczelności. Myślałem, że wszystko ok, ale dzisiaj podczas kręcenia do 10kprm sylikon najprawdopodobniej się sam usunął. :banghead:

 

I stąd moje pytanie, jak uszczelnić tą część "na dobre" skoro sylikon nie trzyma, zespawać? :icon_eek:

A może powinna tam być jakaś uszczelka? :banghead:

Co ty chcesz spawać ???? !! Pokaż zdjęcie jakieś tego wydechu. Uszczelkę najlepiej dorób a nie sylikon ładujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty chcesz spawać ???? !! Pokaż zdjęcie jakieś tego wydechu. Uszczelkę najlepiej dorób a nie sylikon ładujesz.

 

To była ironia. Właśnie dzisiaj chciałem jechać sobie dorobić jakąś uszczelkę, ale okazało się, że płyn chłodniczy mi wycieka jakąś japą u dołu silnika. Dodam, że wczoraj przebyłem trasę 70 km jednorazowo i motor strasznie mi się grzał, co zresztą nie jest dziwne, bo zgubiłem cały płyn chłodniczy po drodze. Czyżby winną w tej sytuacji była uszczelka pod cylindrem lub głowicą? :banghead:

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To była ironia. Właśnie dzisiaj chciałem jechać sobie dorobić jakąś uszczelkę, ale okazało się, że płyn chłodniczy mi wycieka jakąś japą u dołu silnika. Dodam, że wczoraj przebyłem trasę 70 km jednorazowo i motor strasznie mi się grzał, co zresztą nie jest dziwne, bo zgubiłem cały płyn chłodniczy po drodze. Czyżby winną w tej sytuacji była uszczelka pod cylindrem lub głowicą? :banghead:

 

 

możliwe ze uszczelka, może tez być termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...