RIDER1PRZEMEK Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Witam wszystkich. Mam pytanko czy to normalne że vfr na przelotowym wydechu przy schodzeniu z obrotów miedzy 5,5tys a 3tys parska, prycha niewiem jak to nazwać ale czy to jest normalne? bo na orginale tego nie robił, w moto wymieniłem świece ale nic nie pomogło silnik ogólnie chodzi idealnie pytanie czy tak ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Nie ma tak być, prycha i parska bo trzeba trochę prze kalibrować silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 co masz na myśli? bo mechanik stwiedził że tu nie ma co już robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 A ja bym gaźniki ustawił inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Delikatne postrzeliwanie w wydech przy schodzeniu z obrotow na przelocie jest normalne, bo czesc mieszanki jest dopalana poza cylindrem. Inna sprawa jest, ze jesli mechanik nie przeregulowywal Ci gaznikow, to masz za uboga mieszanke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 to jest właśnie takie delikatne postrzeliwanie, acha i robi io to tylko przy ciepłym bo przy zimnym nic. I mi się wydaje że troche dużo pali (6l to norma) a przy ostrej jeździe to i 10 łyknie ale to jest niby normalne spalanie w tych vfr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 (edytowane) Przejedź na tych świecach z 200 km. Potem wykręć i sprawdź kolor. Jak kolor nie jest zbyt w stronę białego to mieszanka w porządku. Wtedy będziesz wiedział czy to taka cecha wydechu czy zły skład mieszanki. Chyba, że Ci te odgłosy przeszkadzają. Sprawdź czy wydech nie jest gdzieś rozszczelniony. Edytowane 19 Czerwca 2010 przez Pepesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Po regulacji strzaly powinny byc bardziej wyrazne :icon_mrgreen: Sprawdź czy wydech nie jest gdzieś rozszczelniony. Napisał, że przelot... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 porcelanka w środku jest praktycznie biała elektroda brązowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 (edytowane) Napisał, że przelot... Co ma ilość i obecność przegród w tłumiku do jego szczelności ? Od kolektora do końcówki wydech ma być szczelny, tj. spaliny nie mogą się wydostawać innym miejscem jak ujście tłumika. No to faktycznie masz problem ze składem. Patrz na wydech tak jak mówiłem albo trzeba podnieść iglice (można w ogóle w tego typu motocyklach bo nie wiem ?) W każdym razie wskazywałoby to na iglice powiem do 1/4 wartości otwarcia przepustnicy za dawkowanie odpowiada zawór iglicowy. http://www.dansmc.com/carb_jet_usage1.jpg Edytowane 19 Czerwca 2010 przez Pepesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Co ma ilość i obecność przegród w tłumiku do jego szczelności ? A jaka jest roznica w hamowaniu fali spalin? W każdym razie wskazywałoby to na iglice powiem do 1/4 wartości otwarcia przepustnicy za dawkowanie odpowiada zawór iglicowy. Nieprawda. Uklad wolnych obrotow. Nawet jest na rysunku, ktory podales. Po zmianie wydechu na przelot gazniki sa do regulacji w calym zakresie otwarcia przepustnicy. Dysze glowne, podniesienie iglicy i regulacja mieszanki podstawowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 mmmhmm to w takim razie dlaczego strzały występują tylko w zakresie 5 - 3krpm ? Pytam bo serio nie wiem. Idąc Twoim tokiem rozumowania powinno pykać w całym zakresie obrotów po odpuszczeniu gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Mnie zastanawia jeszcze dlaczego on tego nie robi przy zimnym(puki woda sie nie zagrzeje) a co myślicie o tym spalaniu?, przy jeździe 130-150km/h 7,5-8L na moje to chyba troszkę za wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 moja pali podobnie ,acz slyszalem ze starsze pala mniej . Ja zmienialem wydech na przelot , ale mam wtrysk i sam sie doregulowal pod tlumik. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Przyczyny mogą być różne. Ja miałem takie pykanie w wydech, zrobiłem najpierw regulacje mieszanki ,a potem synchro gaźników. Sporo to pomogło,ale całkowicie nie wyeliminowało tego pykania. Nieraz jest, nieraz nie ma. Więcej nie ma jak jest :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.