Skocz do zawartości

vfr 750 strzela w wydech


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam pytanko czy to normalne że vfr na przelotowym wydechu przy schodzeniu z obrotów miedzy 5,5tys a 3tys parska, prycha niewiem jak to nazwać ale czy to jest normalne? bo na orginale tego nie robił, w moto wymieniłem świece ale nic nie pomogło silnik ogólnie chodzi idealnie pytanie czy tak ma być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest właśnie takie delikatne postrzeliwanie, acha i robi io to tylko przy ciepłym bo przy zimnym nic. I mi się wydaje że troche dużo pali (6l to norma) a przy ostrej jeździe to i 10 łyknie ale to jest niby normalne spalanie w tych vfr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedź na tych świecach z 200 km. Potem wykręć i sprawdź kolor. Jak kolor nie jest zbyt w stronę białego to mieszanka w porządku. Wtedy będziesz wiedział czy to taka cecha wydechu czy zły skład mieszanki. Chyba, że Ci te odgłosy przeszkadzają. Sprawdź czy wydech nie jest gdzieś rozszczelniony.

 

Edytowane przez Pepesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisał, że przelot...

Co ma ilość i obecność przegród w tłumiku do jego szczelności ? Od kolektora do końcówki wydech ma być szczelny, tj. spaliny nie mogą się wydostawać innym miejscem jak ujście tłumika.

 

No to faktycznie masz problem ze składem. Patrz na wydech tak jak mówiłem albo trzeba podnieść iglice (można w ogóle w tego typu motocyklach bo nie wiem ?) W każdym razie wskazywałoby to na iglice powiem do 1/4 wartości otwarcia przepustnicy za dawkowanie odpowiada zawór iglicowy. http://www.dansmc.com/carb_jet_usage1.jpg

Edytowane przez Pepesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma ilość i obecność przegród w tłumiku do jego szczelności ?

 

A jaka jest roznica w hamowaniu fali spalin?

 

W każdym razie wskazywałoby to na iglice powiem do 1/4 wartości otwarcia przepustnicy za dawkowanie odpowiada zawór iglicowy.

Nieprawda. Uklad wolnych obrotow. Nawet jest na rysunku, ktory podales.

 

Po zmianie wydechu na przelot gazniki sa do regulacji w calym zakresie otwarcia przepustnicy. Dysze glowne, podniesienie iglicy i regulacja mieszanki podstawowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja pali podobnie ,acz slyszalem ze starsze pala mniej . Ja zmienialem wydech na przelot , ale mam wtrysk i sam sie doregulowal pod tlumik.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyny mogą być różne. Ja miałem takie pykanie w wydech, zrobiłem najpierw regulacje mieszanki ,a potem synchro gaźników. Sporo to pomogło,ale całkowicie nie wyeliminowało tego pykania. Nieraz jest, nieraz nie ma. Więcej nie ma jak jest :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...