soulreaver Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 (edytowane) Myślałem nad VTECiem. Ale kurcze, to nie ta VFRa to kiedys. Nie ma napędu na koła zębate. Sprint ST1050 i Blackbird dobre propozycje. Z tej trójki to Sprinta najmniej znam. Dobre to? Sprint mi bardzo podpasował, czy tobie podpasuje nie mam pojęcia. Najlepiej było by gdybyś się przejechał - wtedy byś wiedział :biggrin: . Nie będę ci wszystkiego opisywał bo testy i dane tech znajdziesz w necie np. tu http://www.triumphrat.net/sprint-forum/ . Sprawdź koniecznie wykres momentu obrotowego Sprinta :buttrock: . przykładowy test (PL): http://www.motogen.pl/laboratorium/testymo...tyka,art26.html test nr.2 [ENG]: http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...T-2005-current/ Edytowane 17 Czerwca 2010 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Chyba żeby K12 z leżącą cegłą (130 KM). Np taki: http://otomoto.pl/bmw-k-k-1200-rs-M1920950.html Byla juz mowa o ostatniej cegle :) (=K1200RS) Jako uzytkownik w/w moge powiedziec, ze sprzet jest super - ale mysle, ze ktos, kto przesiada sie z V-ki moze byc nieco zawiedziony.. cegla wazy z paliwem ~300kg, i mimo ze ma 130KM startuje raczej slabiej od VFR.. co nie znaczy ze slabo :icon_mrgreen: Natomiast w czasie jazdy bajka, a ogolnie bdb sprzet - wykonany z porzadnych materialow i porzadnie, bdb wyposazony juz fabrycznie, prosty w obsludze i tani w utrzymaniu.. same zalety. I dosc tani w zakupie, mam na mysli starsze roczniki (te zblizone do 1997) Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 (edytowane) Byla juz mowa o ostatniej cegle :) (=K1200RS) Jako uzytkownik w/w moge powiedziec, ze sprzet jest super - ale mysle, ze ktos, kto przesiada sie z V-ki moze byc nieco zawiedziony.. cegla wazy z paliwem ~300kg, i mimo ze ma 130KM startuje raczej slabiej od VFR.. co nie znaczy ze slabo :icon_mrgreen: Gorzej niż VFR? ale chyba nie od rocznika 1990?:D chodziaz na dowodzie wychodzi jakieś 105km i mam układ dopalania spalin. A fabryka pisze,że ile ma do setki cegła? A i jak będzie się czuł pasażer np po 400-500km? podnóżki pasażera są chyba na umiarkowanej wysokości. Edytowane 17 Czerwca 2010 przez Tobik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 ..... Sprawdź koniecznie wykres momentu obrotowego Sprinta :buttrock: . .... Sam z ciekawości poszukałem :) http://www.motorcycle-usa.com/photogallery...int_st_dyno.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 (edytowane) Gorzej niż VFR? ale chyba nie od rocznika 1990?:D chodziaz na dowodzie wychodzi jakieś 105km i mam układ dopalania spalin. A fabryka pisze,że ile ma do setki cegła? Gdzies tam na pewno pisza.. 3,3s 0-100km/h (ale znalazlem tez np. 4,1s/100) Rocznik jesli chodzi o osiagi chyba nie ma znaczenia, zmiany byly w wygladzie i w hamulcach glownie - reaktor jest taki sam od 1996/7 do 2004/5. Aaa - byly wersje zdlawione o ~30KM Cegla dosc lagodnie oddaje moc, jesli chodzi o przyspieszenie to wieksza frajde mam na Afryce (oczywiscie do pewnego momentu :icon_mrgreen:) - ale to moze byc zludzenie, zupelnie jak jazda autem z V8.. wydaje sie, ze nie jedzie a tu panie 180 na budziku.. 3-4 TIRy pod gorke na raz to pikus.. itp. Cegla jezdzi sie super, ma tak elastyczny silnik ze na ogol nawet nie redukuje z 6 zeby wyprzedzic.. i zeby jechac 50-60/h :) A i jak będzie się czuł pasażer np po 400-500km? podnóżki pasażera są chyba na umiarkowanej wysokości. Cegla ma regulowana kanape, kierownice, stopki kierowcy, szybe - fabrycznie.. i do kazdego z tych elementow mozna dokupic rozwiazania aftermarketowe dodatkowo zwiekszajace mozliwosci. Co do pasazera, to moja lepsza polowa w jeden dzien 'przesiedziala' ~800km i to po polskich drogach, i nie marudzila.. no, moze jedno sie nie podobalo: wg niej jest za duzo miejsca z tylu, co skutkowalo manewrami jakie mi tam wyczyniala :icon_twisted: Ma jakies 170cm wzrostu jesli Ci ta informacja do czegos sie przyda. Edytowane 18 Czerwca 2010 przez JareG Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 A jeszcze propo Sprinta, to przeczytałem słynny temat, gdzie Vlaad pisał o wadliwości Sprinta, którego kupił nówke sztuke w Liberty. Więc kicha. Kiepski serwis i kontakt z klientem. Mógłby ktoś się szerzej wypowiedzieć na temat awaryjności i serwisowania tego moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 (edytowane) A jeszcze propo Sprinta, to przeczytałem słynny temat, gdzie Vlaad pisał o wadliwości Sprinta, którego kupił nówke sztuke w Liberty. Więc kicha. Kiepski serwis i kontakt z klientem. Mógłby ktoś się szerzej wypowiedzieć na temat awaryjności i serwisowania tego moto? Co prawda jeżdżę Sprintem dopiero drugi sezon (w tamtym sezonie kupiłem 2-letniego z przebiegiem 5500km), ale do tej pory nie wystąpiła w nim żadna choćby najmniejsza usterka. Na początku sezonu miał robioną komputerową synchronizację przepustnic i sprawdzenie luzów zaworowych w ASO Triumpha w Józefowie k. Warszawy. Nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń co do obsługi klienta, jakości wykonanej usługi czy nawet $ pobranych za wykonaną usługę. Myślę że Vlaad po prostu nie maił szczęścia i trafił na wadliwy egzemplarz, często czytam na triumphrat.net (chyba największe forum użytkowników motocykli tej marki) opinię na temat tego modelu i jeszcze nie spotkałem się żeby ktoś narzekał na awaryjność (wyłączając akcje nawrotowe pierwszych roczników 2005-2006 - wada jakiegoś łącznika zawieszenia). Na FM jest jeszcze kilku użytkowników Sprinta może się wypowiedzą :crossy: . Edytowane 19 Czerwca 2010 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Byla juz mowa o ostatniej cegle :) (=K1200RS) Jako uzytkownik w/w moge powiedziec, ze sprzet jest super - ale mysle, ze ktos, kto przesiada sie z V-ki moze byc nieco zawiedziony.. cegla wazy z paliwem ~300kg, i mimo ze ma 130KM startuje raczej slabiej od VFR.. co nie znaczy ze slabo :icon_mrgreen: Natomiast w czasie jazdy bajka, a ogolnie bdb sprzet - wykonany z porzadnych materialow i porzadnie, bdb wyposazony juz fabrycznie, prosty w obsludze i tani w utrzymaniu.. same zalety. I dosc tani w zakupie, mam na mysli starsze roczniki (te zblizone do 1997) Właśnie chciałbym się przesiąść z VFR 800 na K1200RS, ale ta masa mnie przeraża. Czytałem, że środek ciężkości jest tak nisko, że podobno nie czuje się tych 280kg. Czy nadaje się to na szybkie, ciasne zakręty czy raczej jest to turysta? Masa nie przeszkadza w mieście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.