Fankis Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Witam.Kurcze szukam wszedzie,ale nigdzie nie moge zdobyc informacji,a potrzebuje konkretow!Posiadam CEBRE 600RR 05,i chce sie dowiedziec jak dbac o to moto,bo chce miec ja na dlugie lata..mam kilka pytan-..1-jak czesto czyscic i lancuch i smarowac i jakimi produktami?Motul najlepszy jednak?..2-jakie paliwko do niego zalewac?V-power czy zwykla 95 i czy jest roznica?..3-czy uzywac jakis produktow typu stp lub redex do czyszczenia silnika od wewnatrz..4-przy jakiej temperaturze mozna go juz spokojnie odkrecac?5-jaki lancuch do tego moto jest najlepszy i najtrwalszy?6-najlepsze opony do jazdy dziennej i co daja rady na torze i takze trwale..prosze rowniez o wasze podpowiedzi 4 sugestie jak np.co ile wymienia sie swiece..cokolwiek by trzymac moto w mjak najlepszym stanie by sluzylo na lata..Z gory dziekuje.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 1.Smarować co ok 500km.Produkty jak kto woli 40 zł motul road daje radę ,są też road + i inne dobre Castrol itp.Czyścić jak się zabrudzi ok 1000km przeważnie jest już brudny ale jak kto lubi można czyścić szybciej.Preparaty są podobnych firm już od 15zł. 2.95/98 jak kto lubi ,różnica jest nie wiem jak w 600rr 05 bo nie testowałem ale w 929/1000rr wyczujesz. 3 Można użyć motula engine clean ok 40zł lub jakiegoś stp za 20zł też jak kto woli 4.Nigdy jak się świeci lo czy -- najlepiej jak jest powyżej 70-80 st 5. DID525 ZVM2 ok 380zł jest to podwójny X-ring lub DIDVM2 ok 300zł x-ring są też dobre RK525GXW / XSO 6.Takich raczej nie znajdziesz bo co dobrze się trzyma szybko się zużywa..Michelin Pilot power/2ct/pure 2ct/one.Pirelli Diablo corsa/supercorsa itp 7.Trudne pytanie importer NGK twierdzi, że wytrzymują 3x tyle co zwykłe a na zwykłych każdy robi inaczej średnio 15-20k więc...?? Do podstawowych czynności należy wymieniać oliwę co ok 6-8k lub co rok nie ma co latać na nim 12k jak pisze w manualu filtr to samo a powietrza sprawdzać co sezon co 20k wymienić lub wymyć jak się ma k/N. Sprawdzać układ hamulcowy,zawieszenie,akumulator(ładowanie) itp.. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Wszystko bylo walkowane po milion razy... Uzyj opcji "szukaj" w prawym gornym rogu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fankis Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Dzieki wielkie Martin..a co do Ivana to wiesz kolego,swiat idzie do przodu,co rok wychodzą to nowe opony,łancuchy,smary itp.wiec uaktualnienie pytania jak najbardziej dla mnie korzystne:)..Pozdrówka a własnie zapomniałem sie zapytać..Mianowicie ostatnio jak jade to słychac jakby takie brzęczenie gdzieś w silniku,jakby jakiś pasek trzeszczał albo coś..wczesniej sie tak działo,pozniej przestało..teraz znowu,ale juz głosniej..nie wiem co to jest..czy to normalne?powiem tez ze dzieje sie to jak jade,a jak nacisne sprzęgło przestaje..dlatego też wykluczyłem ze byc może łancuch z powodu zabrudzenia..no nie wiem..Moja Cebra ma przejechane 7.000 mil i czyzby coś już sie działo?a podobno takie wytrzymałe te Hondawki..:)..ps.nowicjusz ze mnie,każde porady na wage złota..Z góry podziekował :) IF IN DOUBT.....FLAT OUT!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (...) co do Ivana to wiesz kolego,swiat idzie do przodu,co rok wychodzą to nowe opony,łancuchy,smary itp. ... i nikt nie będzie szukał tych informacji w dziale motocykle/ honda w pytaniu o cbr. po to jest podział funkcjonalny forum, żeby był jakiś porządek w zamieszczanych pytaniach i odpowiedziach (informacjach). nikt nie zamierza powtarzać pytań o opony i olej w 358 wątkach poszczególnych modeli podstawowe sugestie dot. korzystania z forum są w wątku przyklejonym w dziale sport, turystyk; proszę się z nimi zapoznać jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.