robson1 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Witam, potrzebuje pomocy. Mam Suzuki GSXR 750 SRAD 1998 rok. Motor nagle podczas jazdy zgasł,obrotomierz i prędkościomierz spadł do zera i zaświeciła się kontrolka F1. Gdy zgasiłem światła to motor normalnie się wkręcił na obroty. Po powrocie do domu zauważyłem że kostka od regulatora napięcia jest lekko przytopiona i że środkowy przewód w kostce od regulatora jest przypalony. Czy to jest powód zachowania motocykla czy mam szukać innych powodów. I czy przez ten regulator mógł paść akumulator?? ponieważ przed wczoraj go naładowałem a wczoraj już siadł. Z góry dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 7 Czerwca 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Mógł, zrobiło się zwarcie i regulator mógł szlag trafić. Zmień kostkę, odpal motocykl i sprawdź ładowanie. Na wolnych obrotach powinno być w granicach 14, wraz z obrotsmi powinno rosnąć. Jeśli będzie maleć - regler do wymiany. I oczywiście aku też mogło dostać w p... ale najpierw pomierz ładowania po naprawie elektryki. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Tak jak pisze Dominik, miernik uniwersalny i do boju. Ale podczepię sie do tematu i zapytam czy ten motocykl tak ma,że wraz z obrotami napięcie powinno od 14 rosnąc w góre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Napięcie ładowania powinno wynosić (książkowo) 14.4 V. Jeśli masz na wolnych koło 14 V (niektóre maja koło 13 z groszami) i po dodaniu gazu wzrośnie do nawet 14.8 V to jest wszystko ok.Wyżej to już świadczy również o usterce w układzie ładowania.W tym wszystkim trzeba uwzględnić błąd miernika. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson1 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 A czy ładowanie sprawdza sie na podpiętych klemach do akumulatora, czy bez podpinania bezpośrednio na klemach?? Ma ktoś do udostępnienia książkę kodów do czujnika FI do Suzuki GSXR 750 SRAD 98?? Byłbym wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) klemy maja byc normalnie podpiete, sprawdzasz ładowanie na zgaszonym moto, powinno byc 12 V odpalasz sprawdzasz znowu powinno byc 14.4 powiedzmy juz od 2 tys obr. dodatkowo mozesz sprawdzac czy cos sie zmieni po wlaczeniu swiatel na obrotach oczywiscie uzwglednij wahania o ktorych wspomnial monter i niedokladnosc miernika Edytowane 8 Czerwca 2010 przez bonhart88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 sprawdzasz ładowanie na zgaszonym moto, powinno byc 12 V Jak to można zrobić? sprawdzić ładowanie na zgaszonym moto? :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.