qurim Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Załóż ogranicznik linki gazu lub posuwu membrany. Minutka roboty i git blokada jest. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Witam. Ja si pytam dokładnie o tą blokadę, którą załączyłem w temacie. W mieście jeżdżę 50 później minutkę zdejmuje blokadę na gaźniku i jadę w trasę do domu. Bo w mieście nie mieszkam, a podróżuję dużo. Następnego dnia zajeżdżam do miasta, staję przed znakiem [teren zabudowany] i zakładam blokadę. Bez sensu, chcę, aby zrobić coś łatwego w obsłudze. Niedługo sprzedaję ten skuter i kupuję motocykl 125 co prawda, ale to już większy niż mój. Więc co dalej odnośnie tej blokady? Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Widać że ch* się znacie. To jest cewkomoduł! Nie wiem czy dobrze napisałem, Suzuki Pointless Ignition System, coś w tym stylu. Zapłon nie posiada żadnego impulsatora, ani czujnika zapłonu. Jest podłączony bezpośrednio do cewki zasilającej. Zapłon jest sterowany zmianą napięcia zasilającego moduł. Występują dwie iskry na obrót wału, kąt wyprzedzenia zależy od obrotów (maleje wraz z obrotami) w wyniku powstawania przesunięcia fazowego w cewce zasilającej. Do tego zapłonu nie założysz blokady obrotów tego typu. Wątpię aby jakąkolwiek się dało założyć. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Witam ... blokada .. :) działa to w sposób nieprzewidywalny kilka elementów połączonych metodą prób i błędów ale działa..! http://zaplon.pl.tl/nietypowe-CDI-magnet-2-przewodowe.htm tutaj opis jak działa taki zapłon - bo jest to CDI zintegrowane z cewką wysokiego napięcia o wiele łatwiej reguluje się obroty w sposób elektryczny ... czyli na przykład zmieniając elementy decydujące o kącie wyprzedzenia zapłonu w większości tego typu CDI jest to dioda zenera lub diak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Witam. Niedawno podłączyłem tą blokadę pod skuterek. Nie działała, za każdym razem. Robiona według schematu z mojego postu. Odłącza całkowicie iskrę. Wynik? 2 razy kopniak w rękę i padnięty akumulator. Pozdrawiam. Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.