Skocz do zawartości

Moduł zapłonu, cewkomoduł?


Krempy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Załóż ogranicznik linki gazu lub posuwu membrany. Minutka roboty i git blokada jest.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja si pytam dokładnie o tą blokadę, którą załączyłem w temacie. W mieście jeżdżę 50 później minutkę zdejmuje blokadę na gaźniku i jadę w trasę do domu. Bo w mieście nie mieszkam, a podróżuję dużo. Następnego dnia zajeżdżam do miasta, staję przed znakiem [teren zabudowany] i zakładam blokadę. Bez sensu, chcę, aby zrobić coś łatwego w obsłudze. Niedługo sprzedaję ten skuter i kupuję motocykl 125 co prawda, ale to już większy niż mój. Więc co dalej odnośnie tej blokady?

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać że ch* się znacie.

To jest cewkomoduł!

Nie wiem czy dobrze napisałem, Suzuki Pointless Ignition System, coś w tym stylu.

Zapłon nie posiada żadnego impulsatora, ani czujnika zapłonu. Jest podłączony bezpośrednio do cewki zasilającej. Zapłon jest sterowany zmianą napięcia zasilającego moduł. Występują dwie iskry na obrót wału, kąt wyprzedzenia zależy od obrotów (maleje wraz z obrotami) w wyniku powstawania przesunięcia fazowego w cewce zasilającej.

Do tego zapłonu nie założysz blokady obrotów tego typu. Wątpię aby jakąkolwiek się dało założyć.

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ... blokada .. :) działa to w sposób nieprzewidywalny kilka elementów połączonych metodą prób i błędów ale działa..!

 

http://zaplon.pl.tl/nietypowe-CDI-magnet-2-przewodowe.htm

 

tutaj opis jak działa taki zapłon - bo jest to CDI zintegrowane z cewką wysokiego napięcia o wiele łatwiej reguluje się obroty w sposób elektryczny ... czyli na przykład zmieniając elementy decydujące o kącie wyprzedzenia zapłonu w większości tego typu CDI jest to dioda zenera lub diak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Niedawno podłączyłem tą blokadę pod skuterek. Nie działała, za każdym razem. Robiona według schematu z mojego postu. Odłącza całkowicie iskrę. Wynik? 2 razy kopniak w rękę i padnięty akumulator. Pozdrawiam.

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...