DawidP Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Witam! Tym razem pod lupą jest Yamaha Fazer 600 z 2003r. Chodzi o to, że po regulacji gaźnika i zaworów moto chodzi pięknie, idealnie się wkręca, żadnych dziur, nie strzela w komin, ale straciło na przyspieszeniu znacznie.... Dodam, że wałek rozrządu-ssący krzywki ma już troszkę poza tolerancją zużycia, no ale wcześniej latał dobrze. (?) I teraz pytanie, wymieniać wałek czy zostawić jak jest? Dodam jeszcze także, że 3 zawory ssące są w górnym limicie tolerancji tj 0.20mm ponieważ, między ten zawór a krzywkę nie mogłem zmieścić listka 0.04mm i nie wiedziałem czy ma on 0.02 czy też jest podparty to dla pewności dałem cieńszą płyteczkę. Czy to może być przyczyną tego, że motocykl tak osłabł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 myślę że źle ustawiłeś rozrząd. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 (edytowane) No raczej nie. Ustawiałem pierwszy tłok w GMP, megneto na znaki no i rozrząd także na znaki. Po lewej stronie wałków na tych takich, że tak powiem talerzach są otwory takie od góry no i po skręceniu pokrywają się one idealnie ze znakami na pokrywkach wałków rozrządu, z takim kropkami. I tak to podaje serwisówka. No chyba, że źle wyczytałem. Rozrząd jest ustawiony tak: [/img] Edytowane 1 Czerwca 2010 przez DawidP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Moze za bardzo zubozyles mieszanke podczas regulacji, przejedz sie troche i sprawdz kolor swiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Świece sprawdziłem jeszcze przed regulacją i ich kolor był jak najbardziej ok. Więc Śruby składu mieszanki wykręciłem dokładnie o tą samą wartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Wężyki podciśnienia wszystkie na swoim miejscu ? Weź zaciąg lekko ssanie i się przejedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Jeśli po zaciągnięciu ssania się poprawi to diagnoza brzmi..... ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zbyt ubogo ustawiony ewentualnie gaźniki źle siadły w króćcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Temat do zamknięcia. Problem rozwiązany. Jeden z przewodów nie był podłączony do cewki i moto chodziło na 3 gary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi