Skocz do zawartości

Problem z Fazerem po regulacji


DawidP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Tym razem pod lupą jest Yamaha Fazer 600 z 2003r. Chodzi o to, że po regulacji gaźnika i zaworów moto chodzi pięknie, idealnie się wkręca, żadnych dziur, nie strzela w komin, ale straciło na przyspieszeniu znacznie.... Dodam, że wałek rozrządu-ssący krzywki ma już troszkę poza tolerancją zużycia, no ale wcześniej latał dobrze. (?) I teraz pytanie, wymieniać wałek czy zostawić jak jest?

Dodam jeszcze także, że 3 zawory ssące są w górnym limicie tolerancji tj 0.20mm ponieważ, między ten zawór a krzywkę nie mogłem zmieścić listka 0.04mm i nie wiedziałem czy ma on 0.02 czy też jest podparty to dla pewności dałem cieńszą płyteczkę. Czy to może być przyczyną tego, że motocykl tak osłabł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej nie. Ustawiałem pierwszy tłok w GMP, megneto na znaki no i rozrząd także na znaki. Po lewej stronie wałków na tych takich, że tak powiem talerzach są otwory takie od góry no i po skręceniu pokrywają się one idealnie ze znakami na pokrywkach wałków rozrządu, z takim kropkami. I tak to podaje serwisówka. No chyba, że źle wyczytałem.

 

Rozrząd jest ustawiony tak:

rozrzad.jpg[/img]

Edytowane przez DawidP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...