Skocz do zawartości

CBR 600RR ,POMOCY nie pali na jednym garze


Rad8k
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio motorek stał jakieś 2 tygodnie nie odpalany, dzisiaj gdy go odpaliłem dopatrzyłem się że nie pali na 1 garze(pierwszy od strony gdzie znajduje się zbiornik z płynem chłodniczym). Podmieniłem swiece,przełożyłem fajki, ale to nic nie dało cały czas nie pali na tym samym cylindrze.Po prostu tak jak by nie było iskry ,paliwo dochodzi bo po wykreceniu świecy była mokra.

 

Co jeszcze mogę spawdzić????

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem???

 

Mój motor to HONDA CBR 600 RR 2003.r(wersja amerykańska bez imo.)

Edytowane przez Rad8k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po wykręceniu świecy sprawdziłeś iskrę?

 

Na początek sprawdziłbym zasilanie cewki, bo masz fajko cewki zapewne.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sprawdzałem iskry ,po prostu zamieniłem swiece i było to samo ,wiec swiece wykluczyłem.

Jestem w tym tym temacie zielony czy mozesz napisac jak sprawdzić iskre?

Czy wystarczy wykrecić swiece podpiąć pod fajke i uruchomić silnik ?(czy jakoś inaczej?)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sprawdzałem iskry ,po prostu zamieniłem swiece i było to samo ,wiec swiece wykluczyłem.

Jestem w tym tym temacie zielony czy mozesz napisac jak sprawdzić iskre?

Czy wystarczy wykrecić swiece podpiąć pod fajke i uruchomić silnik ?(czy jakoś inaczej?)

 

Jesli jeden gar nie pracuje to znaczy ze mieszanka sie nie spala - co za tym idzie zalewa gar. Jesli przelozysz tylko swiece to efekt bedzie taki ze czesto ja zaleje i nie bedzie dalej pracowac. Wykrec swiece, podlacz pod fajke i dotknij nia silnika zeby miala uziemienie. Potem zapalasz silnik i patrzysz na iskre. Jesli jest to zobacz jaka - czy bije z elektrody silna iskra, czy moze z izolatora. Jesli z izolatora to jest do wymiany. Przy okazji uwazaj zeby wacha nie wyleciala przez otwor od swiecy i sie nie zapalila od iskry ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli jeden gar nie pracuje to znaczy ze mieszanka sie nie spala - co za tym idzie zalewa gar. Jesli przelozysz tylko swiece to efekt bedzie taki ze czesto ja zaleje i nie bedzie dalej pracowac. Wykrec swiece, podlacz pod fajke i dotknij nia silnika zeby miala uziemienie. Potem zapalasz silnik i patrzysz na iskre. Jesli jest to zobacz jaka - czy bije z elektrody silna iskra, czy moze z izolatora. Jesli z izolatora to jest do wymiany. Przy okazji uwazaj zeby wacha nie wyleciala przez otwor od swiecy i sie nie zapalila od iskry ;-)

 

 

no i nie trzymaj lepiej fajki w rece jak bedziesz krecil.bo mozesz sie zaswiecic.jak cie kopnie.he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ufff ruszyły wszystkie gary.

Po wyjeciu świecy iskra biła na boki ,wiec wyjąłem wszystkie swiece porządnie wyczyściłem i opaliłem i teraz ładnie gra na wszystkich garach.

Co prawda te swiece sa juz do wymiany ,ale narazie nie mam na to kasy i musze reanimowac te które mam ;)

Dzięki wszystkim za szybką odpowiedź i pomoc :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...