Skocz do zawartości

Kawasaki KL-A 650 TENGAI 1989


Rekomendowane odpowiedzi

W motorze wymieniłem stator prądnicy, który został uszkodzony przez śrube, która mocuje sprzęgiełko jednokierunkowe rozrusznika na wale korbowym, śruba samoczynnie się wykręcała, aż w końcu łbem zaczepiła o zwoje na statorze. Po wymianie na nowy stator (angielski zamiennik) wszystko działa, ale po włączeniu świateł, po dodaniu gazu, promień światła, raz jest słabszy, a raz mocniejszy- to jest takie delikatne mryganie. Napięcie na prądnicy- bez reglera w normie, po podmianie reglera na drugi dzieje się to samo. Napięcie na regulatorze od 12,5 do 15v, wszystkie masy w porządku. Czy to może być wina akumulatora?, lub nie-oryginalnego statora prądnicy?

 

PS. EL-SERWIS OSTRÓDA, TO OSZUŚCI, wysłałem do nich moduł zapłonowy od tego motoru, do sprawdzenia, w 2002r, do dziś tego modułu nieodzyskałem, Niech wszyscy o tym wiedzą, a co?, będą mieli reklame.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...