wojtekr1 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Witam,jak w tytule,problem polega na dziwnym odglosie wydobywajacym sie z silnika miedzy 4-6 tys obrt (ddrrrrrrrrrrr)i jest to dosc glosne i nie mile dla ucha.Ponizej 4 tys cichutko,powyzej 6 raczej tez,chociaz moge sie mylic bo zaglusza to ryk silnika.Wczesniej nic takiego nie mialo miejsca.R1 caly czas ma swoja moc oraz utrzymuje rowno broty,nie kopci! Bylem juz nawet u mechanika czy to nie panewka,ale odrzucil ta opcje i powiedzial ze R1 tak chodzi,ale wczesniej tego nie mialem.Zrobilem juz ponad tysiac km i to dosc ostrej jazdy,wiec gdyby to byla panewka to raczej by juz padla. Co to moze byc??? Czy exup moze az tak glosno chalasowac??? Sprzeglo chyba tez by nie chalasowalo akurat w tym przedziale obrotow tylko caly czas???? Z gory dzieki za pomoc!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 W takim razie musisz zlokalizowac co to tak brzeczy i gdzie dokladnie, ustaw silnik w tym przedziale obrotow u szukaj przyczyny. Moze byc tak ze to jakis zakres predkosci krytycznych i wowczas luzny element wibruje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekr1 Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Zapomnialem dodac ze dzieje sie tak tylko gdy jade motocyklem. Na biegu jalowym nic takiego nie ma miejsca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Lancuch odpowiednio naciagniety, kolo nie ma luzow, zebatki ok :icon_question: Jezeli masz stojak to postaw go i zrob to samo co sugerowalem wczesniej z tym ze na zapietym biegu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekr1 Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Naped jeszczeze ok ok,naprezenie lancucha tez wydaje mi sie ze ok,ale z tym luzem w kole to nie wiem,gdzie on moze wystepowac???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Na zebatce, na lozysku ale tu bym szukal w ostatniej kolejnosci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekr1 Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Ale to jest odglos dochodzacy z silnika na 99%.Mozliwe jest zeby tak chalasowalo sprzeglo??? i to akurat w tym przedziale obrotow. Bo ze chalasuje to pewne bo jak wcisne sprzeglo to silnik troszke pracuje cisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Sprzeglo halasowaloby caly czas a nie w pewnym przedziale predkosci obrotowych i to bez wzgledu na to czy bieg zapiety czy nie. Jezeli dzieje sie to tylko w pewnym przedziale predkosci obrotowych to znaczy ze cos sie poluzowalo lub luzuje i stad ten dzwiek, przynajmniej ja tak domniemywalbym. Musisz szukac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekr1 Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 No wiec szukam dalej. W kazdym razie dzieki bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 A może po prostu coś gdzieś się gdzieś poluzowało. Miałem tak w VFR, poluzowała się taka blaszka i przy przyspieszaniu koło 7 tys obrotów było słychać coś takiego jak u Ciebie. Silnik akurat dawał takie wibracje w tym zakresie,że blaszka drżała i był hałas. Zacznij od najprostszych rzeczy. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 A może blaszana przegroda puściła w rurze wydechowej, i tak brzęczy. Dla mnie jest to problem z czymś co się poluzowało, zwłaszcza kiedy objawia się to dopiero podczas jazdy i w pewnym zakresie obrotów. Miałem to samo w swoim moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 A zajrzyj kilka tematów niżej w wątek o tytule "poszła panewka R1" czy coś takiego. Tam znajdziesz kilka odpowiedzi. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.